Den fanns inne i fredags..Provade också 657, den är nice
klassiska "fiddy" 127 har också liten sub (snodd bild)
Perfekt. Bara att boka tågbiljett nu då ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skjut migMåste vara modig på alla plan om du ska äga en Panerai
HahaSkjut mig
Men den som är med i leken får leken tåla. Och jag har en panna. Fan.
Om jag ska flippa den kanske jag ska demontera den och sälja alla delar styckvis...
[/QUOTEigt g
Riktigt fina klockor
Det ser ut som en 425, den är 47mm.Provade den här idag, gillar Luminor mest men den här är helt klart den bästa Radiomir på sina 45mm.
Om 47 mm känns som 45 är man hemmaDet ser ut som en 425, den är 47mm.
Japp! Den bärs inte så stort.Om 47 mm känns som 45 är man hemma
Tack, det tar ju en stund att söka igenom den här tråden.Som nämnts otaliga gånger tidigare i den här tråden...varför inte kolla med AW-straps här på KS. Riktigt bra och prisvärda canvasband.
Har han bara canvas i rätt färger kan Anders säkert hjälpa dig.
Blev ett Gold Rugby hos Krons igår Matchar bra tycker jag!
Yes!
Mkt braBlev ett Gold Rugby hos Krons igår Matchar 112:an bra tycker jag!
388?Nu fick gummistrapen backa för den här sommarsäsongen. Alligator på. Tragiskt och kul på samma gång.
Ja, det är en 388 med P9000-verket. Kul modell, tycker jag själv och tur är väl det.
Vafaen skall du säljaPAM 422 med guuuuuldvisare
Eh vet inte... velig.Vafaen skall du sälja
"Byte mot Tudor/Rolex.."Eh vet inte... velig.
Fick för mig det tills jag la upp annonsen...
Ha ha, nu är du som jag var i våras, efter att jag la ut min 388. Jag tänkte, hoppas ingen köper den nu. Det är min ögonsten som jag inte kan leva utan. Det är hårt när business och känslor blandas.Eh vet inte... velig.
Har du koll på om 112an slutat tillverkas? Hittar den inte på hemsidan.Blev ett Gold Rugby hos Krons igår Matchar 112:an bra tycker jag!
Hahaha"Byte mot Tudor/Rolex.."
WTF?
Don't do it!Eh vet inte... velig.
Jamen nån ordning får det vara.. Antingen får Micke byta mot min 590 eller mot nån annan Panna
Om du så hemskt gärna vill bli av med din 590 kan jag offra mig .Jamen nån ordning får det vara.. Antingen får Micke byta mot min 590 eller mot nån annan Panna
Kanske dags att prova 590?Jamen nån ordning får det vara.. Antingen får Micke byta mot min 590 eller mot nån annan Panna
Hehe, handlar inte om att jag vill bli av med den, tvärtom, är mer att jag tvingas eftersom jag vill prova på 422 ett tag.. Får se vad herrn i direkt efterföljande mening nedan sägerOm du så hemskt gärna vill bli av med din 590 kan jag offra mig .
SjälvklartKanske dags att prova 590?