SyndHehe, handlar inte om att jag vill bli av med den, tvärtom, är mer att jag tvingas eftersom jag vill prova på 422 ett tag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SyndHehe, handlar inte om att jag vill bli av med den, tvärtom, är mer att jag tvingas eftersom jag vill prova på 422 ett tag..
Mm, alltid lite trist att bli av med favoriter, men ryker den är det som sagt för att få in en annan godbit
Luncha i veckan? Snacka GTG och klämma 422 och 590?Hehe, handlar inte om att jag vill bli av med den, tvärtom, är mer att jag tvingas eftersom jag vill prova på 422 ett tag.. Får se vad herrn i direkt efterföljande mening nedan säger
Självklart
Inte säker, men jag tror det..Har du koll på om 112an slutat tillverkas? Hittar den inte på hemsidan.
Ok. Synd. Nog vad många to-be paneristis söker. Går ju alltid att köpa begga iofs...Inte säker, men jag tror det..
Tror jag också och det var den jag började medOk. Synd. Nog vad många to-be paneristis söker. Går ju alltid att köpa begga iofs...
Sålt någon eller kör du med devisen "flest panerai innan man dör vinner"?Jag började med en Fer00019, fortsatte kavalkaden med en 359 och införskaffade nyligen en 630. Det börjar bli dags för en Panerai-urtavla med de klassiska batongerna.
Sälja? Hädare!Sålt någon eller kör du med devisen "flest panerai innan man dör vinner"?
Bra där. Skulle bara kolla.Sälja? Hädare!
Absolut! Surrar i pm.Luncha i veckan? Snacka GTG och klämma 422 och 590?
Den kan ni lugna er med så jag hinner sälja min JLC och köpa den pannan jag har spanat inJa vad hände med den där gtgn?
Vilken blir det?Den kan ni lugna er med så jag hinner sälja min JLC och köpa den pannan jag har spanat in
Det får bli en överraskning Men jag har inte sett någon på forumet.Vilken blir det?
Äh, bjucka på't !Det får bli en överraskning Men jag har inte sett någon på forumet.
Haha nä håller på'tÄh, bjucka på't !
Ok. Värt ett försökHaha nä håller på't
Jaha! Då har paneraiman hittat sitt nästa Panerai inköp. Är ju helt galet svag i blåa tavlor och att denna dessutom är EOT samt Annual Calendar gjorde ju inget heller. Får se när nästanPanerai kommer. Men då blir det garanterat denna..... Om den nu inte görs i roseguld
Den fanns inne i fredags..Provade också 657, den är nice
PAM 422 med guuuuuldvisare
Frun provade 535 i butik för några dagar sedan. Slutsats, frun vill ha 535.
TjööööpVar på lite klockspaning i Belgrad i helgen och testade på Panerai för första gången. Jag är kär..
PAM560. 5900EUR kostar den, men fick ner den till 5300EUR pga. Att min polare är vän med ägaren. Han sa även att jag kan få tillbaka 20% på momsen (Serbien är ej med i EU) = slutar på ~ 4420EUR. Hur funkar det med momsen? Måste jag sen betala den i Sverige istället?