• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag började med en Fer00019, fortsatte kavalkaden med en 359 och införskaffade nyligen en 630. Det börjar bli dags för en Panerai-urtavla med de klassiska batongerna.
 
Jag vill också ha ett PM :) kan locka med en 88:a
88.jpg
!
 
Jaha! Då har paneraiman hittat sitt nästa Panerai inköp. Är ju helt galet svag i blåa tavlor och att denna dessutom är EOT samt Annual Calendar gjorde ju inget heller. Får se när nästanPanerai kommer. Men då blir det garanterat denna..... Om den nu inte görs i roseguld :)
image.jpeg



image.jpeg
 
Jaha! Då har paneraiman hittat sitt nästa Panerai inköp. Är ju helt galet svag i blåa tavlor och att denna dessutom är EOT samt Annual Calendar gjorde ju inget heller. Får se när nästanPanerai kommer. Men då blir det garanterat denna..... Om den nu inte görs i roseguld :)
image.jpeg



image.jpeg

Eländig klocka! Så mycket på tavlan! Smaken är som baken - tur är väl det!
 
Var på lite klockspaning i Belgrad i helgen och testade på Panerai för första gången. Jag är kär..

PAM560. 5900EUR kostar den, men fick ner den till 5300EUR pga. Att min polare är vän med ägaren. Han sa även att jag kan få tillbaka 20% på momsen (Serbien är ej med i EU) = slutar på ~ 4420EUR. Hur funkar det med momsen? Måste jag sen betala den i Sverige istället?
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg
 
Var på lite klockspaning i Belgrad i helgen och testade på Panerai för första gången. Jag är kär..

PAM560. 5900EUR kostar den, men fick ner den till 5300EUR pga. Att min polare är vän med ägaren. Han sa även att jag kan få tillbaka 20% på momsen (Serbien är ej med i EU) = slutar på ~ 4420EUR. Hur funkar det med momsen? Måste jag sen betala den i Sverige istället?
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg
Tjööööp :)
 
Tillbaka
Topp