Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pam320?Eftersom @m8rt verkar jobba om dagarna går jag in i hans ställe
Vad är det för ref?
Tung!GMT 535 - 42mm, 3 dagars reserv, 29 juveler & är deras P.9001 calibre.
Pam320?
Ahh 42mm varianten såg jag nu
Ja det hade den, där ser man!Och urtavlan skiljer sig då min har hobnail, vilket jag fastnade för
Ja den är cool! Är du vänsterhänt?Ja det hade den, där ser man!
Är sugen pä 569 som har en liknande tavla
Asso band mörkbrun?GMT 535 - 42mm, 3 dagars reserv, 29 juveler & är deras P.9001 calibre.
Stort gilla på den
Nej har alltid klockan på höger arm.Ja den är cool! Är du vänsterhänt?
Asso band mörkbrun?
GotchaNej har alltid klockan på höger arm.
För min del så är det skönt med icke-destro på panna då de inte gräver in i handryggen. Men jag kan göra ett undantag om det gäller en 569
Snyggt. VAd är hobnail?Kalv, svart är det
Snyggt. VAd är hobnail?
Aha, kul att lära sig nåt nytt
Kolla urtavlan, det blir som en till dimension nästan. Bara ett få Panerai som har det.
Stämmer att det funnits en del klockor (inkl. min 590) med det verket som drabbats. Numera ska det vara åtgärdat.Visst är det så att P.5000-verket hade lite barnsjukdomar..? Gick ojämnt på fullt uppdrag osv.
@Janne2000; visst snackade vi om detta för ett tag sedan?
Är detta åtgärdat nu eller är det ett fortsatt problem? OM man skulle ge sig ut och leta efter en panna med 8-dagarsverk i, är det en speciell serie man ska titta på för att undvika bekymmer?
Kolla urtavlan, det blir som en till dimension nästan. Bara ett få Panerai som har det.
Wow! Riktigt fin, gillar alternativa siffrorna för GMT:n också! Grattis! Jag personligen har svårt för pensionärfönster baraKör upp min Gmt på affärsmöteband
Ja verkligen! Men sandwich är väl enbart på 44mm också?Var inne på denna ett tag men landade en 392 istället.
Den där tavlan med sandwich hade varit det ultimata... tror jag
Nej det finns på vissa 42or, bland annat minJa verkligen! Men sandwich är väl enbart på 44mm också?
Ok!Nej det finns på vissa 42or, bland annat min
Var inne på denna ett tag men landade en 392 istället.
Den där tavlan med sandwich hade varit det ultimata... tror jag
Det finns ju på en Radiomir, hobnail + sandwich. Tror det är PAM197..
Dock så är jag mer för luminor, med kronskydd. Det är Panerai för mig
Man tager vad haverWow! Riktigt fin, gillar alternativa siffrorna för GMT:n också! Grattis! Jag personligen har svårt för pensionärfönster bara
Kör upp min Gmt på affärsmöteband