• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

image.jpeg
Hoppas ni vet att Radiomir (utan kronskydd) ändå är orginalet ;)
Här kommer en Radiomir med kronskydd ;):D (bild stulen från nätet)
 
Det var ju någon som postade en Omega i den här tråden för ett tag sedan. Det fick mig att fundera på min samling och vad jag har för markpersonal runt mina två huvudsakliga högtflygande pannor (630 och 359), och det summerar till tre klockor. En som jag har designat och byggt själv (fast delarna är gjorda av andra), och två som jag inhandlat. Spott och spe eller hurrarop och le?
IMG_2194.JPG IMG_9886.jpg IMG_9565.jpg
 
Visst är det så att P.5000-verket hade lite barnsjukdomar..? Gick ojämnt på fullt uppdrag osv.
@Janne2000; visst snackade vi om detta för ett tag sedan?

Är detta åtgärdat nu eller är det ett fortsatt problem? OM man skulle ge sig ut och leta efter en panna med 8-dagarsverk i, är det en speciell serie man ska titta på för att undvika bekymmer?
Ju nyare desto bättre kort o gott. Men precis som @Palenkovich säger så går även de allra nyaste för fort vid fullt uppdrag eller rättare sagt de går inte ens att mäta upp under de första 10 minuterna vid fullt uppdrag. Efter ca 10 min går min iaf +/- 10 sek..
Men å andra sidan så blir det ju ett garanti ärende om det skulle visa sej att du köpt en 8-dagars som fortfarande är under garanti som går helt åt fanders vid fullt uppdrag och inte planar ut inom nån timme..
 
Vad tycker ni förresten om nya Pam366 (FU) som är en limiterad edition för den kinesiska marknaden?
image.jpeg

Vette 17 vad (eller om) jag tycker om en Panna med kinatecken...
 
Tillbaka
Topp