D
Deleted member 4412
Guest
Nope, nåt med lycka typ..Vore intressant att veta betydelsen av tecknet. Står det för Paneraaaiiiii?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nope, nåt med lycka typ..Vore intressant att veta betydelsen av tecknet. Står det för Paneraaaiiiii?
Stor-shoppar'n! SnyggtNu äntligen på ett assolutamente band, med Pam lås
Ah. Så klart. Vad ligger den på i pris?Nope, nåt med lycka typ..
TackarStor-shoppar'n! Snyggt
Vad tycker ni förresten om nya Pam366 (FU) som är en limiterad edition för den kinesiska marknaden?
Vette 17 vad (eller om) jag tycker om en Panna med kinatecken...
What?? Så du har en sån?Stenhård!
Ska väl lista mellan 4500-5000$..Ah. Så klart. Vad ligger den på i pris?
Tack mjleather för mycket bra service. Resultatet blev över förväntan. Ref pam574
seså upp i storlek nuRensade på datorn...lite pepp inför årets gtg! Bilder från förr
Vems skogshuggararmar??
Sista tre bilderna är mina handleder!
Blir väldigt laddad nu
Vems skogshuggararmar??
hahahaMin arm 422:an sitter på
Edit: Vafan båda armarna är mina
"Det funkar ju"Min arm 422:an sitter på
Edit: Vafan båda armarna är mina
Tror 63 tkr avrundatNågon som har koll på vad 609an listar på Nymans? Ligger runt 47-55k på chrono 24..
Super, tack!Tror 63 tkr avrundat
Moms är den största summan och läggs på alla köp utanför EU. Momsen är 25 %. Tullavgifter är så liten att den är försumbar i sammanhanget.Super, tack!
Är det värt dem 15k extra för en helt ny jämfört med att köpa via chrono ? Är det inte skatt och tull och så om man köper exempelvis från Asien ?