Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte alls tröttnat. Tycker faktiskt att den är riktigt nice. Bara att jag måste ha in stålar till ''plötsliga icke förutsedda utgifter" (läs slutskatt)@Jensab redan tröttnat på 48an? Vad hände?
Riktigt snygg!Första kärleken är åter på handleden - 111
![]()
Kände att en 005a lockade men hittade ingen vettig så jag lyssnade på @Palenkovich och tog ett kliv bort från modellen och samtidigt ett stort kliv upp i segmentet.![]()
Mest Palle som tyckte det var dags att lämna instegsmodellerna. Personligen skulle jag inte tveka en sekund om jag hittade någon vettig. Nu gjorde jag inte det utan en 111a hittade mig kan man sägaVad hade du och Palleponken för argument mot 005? Inte för att lägga en negativ ton, men....![]()
Inga argument mot 005 i sig, grymt trevlig modell! Handlade mer om att @Compiss redan ägt två st, var ju dags att variera sigVad hade du och Palleponken för argument mot 005? Inte för att lägga en negativ ton, men....![]()
Najsig!Första kärleken är åter på handleden - 111
![]()
Yay världsklass! Grattis och välkommen tillbakaOk. Smygandet är över, som några av er sett har jag lagt in lite bilder på min nya Panerai utan att riktigt avslöja vad det blev
Kände att en 005a lockade men hittade ingen vettig så jag lyssnade på @Palenkovich och tog ett kliv bort från modellen och samtidigt ett stort kliv upp i segmentet.
Det landade på en klassiker som inte längre tillverkas i samma utförande som tidigare och mitt ex är från 2011.
Här kommer min pam....
![]()
En skön 111a![]()
Riktigt snyggt! För mig som är noob, var köper man bäst OEM-band?![]()
![]()
![]()
Bra lunch idag! Har inte fått provat buffalo bandet. Är iaf inte missnöjd. Trevlig dag vidare!
Klarlund i Köpenhamn är väl det som ligger närmast för din del om du inte har vägarna förbi vår kungliga huvudstadRiktigt snyggt! För mig som är noob, var köper man bäst OEM-band?
Tänkte på nätet. Brukar vara förmånligare priser än i butikerna.Klarlund i Köpenhamn är väl det som ligger närmast för din del om du inte har vägarna förbi vår kungliga huvudstad![]()
Semester och en snabbt bokad resa kanske...?Måste få gnälla av mig..
Min härliga AD-kontakt har bjudit in mig på stort Panerai-event med bland andra Nordamerikas Paneraichef som deltagare. Tänk om Arnie eller Sly eller nån dyker upp...
Jag bor i fel världsdel!!![]()
FaceTimeMåste få gnälla av mig..
Min härliga AD-kontakt har bjudit in mig på stort Panerai-event med bland andra Nordamerikas Paneraichef som deltagare. Tänk om Arnie eller Sly eller nån dyker upp...
Inte så mycket mer att berätta..FaceTime
Men berätta mer?
Semester och en snabbt bokad resa kanske...?![]()
När åker viMåste få gnälla av mig..
Det är nu du sätter ner foten.... eh ja jo precis! Ner med den!Inte så mycket mer att berätta..
"Giovanni Carestia, president of Panerai North America bla bla bla cordially invite you to discover the world of Panerai and view the latest timepieces from our 2016 collection..."
Det där med att lämna frugan själv med 3- och 1,5-åringen är ju ett smärre problem, liksom att det lär gå loss på ett större gäng tusenlappar. Men börjar genuint överväga det faktiskt..
Edit: skulle garanterat generera lite sköna bilder till ett reportage därifrån iaf![]()
Jag är intresserad av OEM-bandet, men vet inte heller alls vad det bör kosta.![]()
![]()
Har dessa till salu.![]()
Vet inte vad jag ska sätta för pris, hjälp mig.
Orkar inte lägga ut dem på K&S utan tänkte att det är i denna tråd som behovet finns.
Henrik.
Den oem bagen tillhör inte till det bandet, men det kanske var/är uppenbart...bagen är till ett svart gummi och det är väll ett kalv/buffalo band som ligger bredvid @Henrik rookie!?Jag är intresserad av OEM-bandet, men vet inte heller alls vad det bör kosta.
Den är riktigt bra! Jag hade dock kört den på läderIdag blev det en första Panerai, sjukt nöjd hittills
Pam441
Ja det blir inte långvarigt med gummi, letar efter ett läderband i matt-svart färg nuDen är riktigt bra! Jag hade dock kört den på läder![]()
Skitsnygg!Ok. Smygandet är över, som några av er sett har jag lagt in lite bilder på min nya Panerai utan att riktigt avslöja vad det blev
Kände att en 005a lockade men hittade ingen vettig så jag lyssnade på @Palenkovich och tog ett kliv bort från modellen och samtidigt ett stort kliv upp i segmentet.
Det landade på en klassiker som inte längre tillverkas i samma utförande som tidigare och mitt ex är från 2011.
Här kommer min pam....
![]()
En skön 111a![]()