• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

IMG_5623.JPG
IMG_5626.JPG
IMG_5628.JPG

Bra lunch idag! Har inte fått provat buffalo bandet. Är iaf inte missnöjd. Trevlig dag vidare!
 
Ok. Smygandet är över, som några av er sett har jag lagt in lite bilder på min nya Panerai utan att riktigt avslöja vad det blev :)

Kände att en 005a lockade men hittade ingen vettig så jag lyssnade på @Palenkovich och tog ett kliv bort från modellen och samtidigt ett stort kliv upp i segmentet.

Det landade på en klassiker som inte längre tillverkas i samma utförande som tidigare och mitt ex är från 2011.

Här kommer min pam....





















































image.jpeg

En skön 111a :)
Yay världsklass! Grattis och välkommen tillbaka
 
FaceTime ;)
Men berätta mer?
Inte så mycket mer att berätta..
"Giovanni Carestia, president of Panerai North America bla bla bla cordially invite you to discover the world of Panerai and view the latest timepieces from our 2016 collection..."

Semester och en snabbt bokad resa kanske...?:)

Det där med att lämna frugan själv med 3- och 1,5-åringen är ju ett smärre problem, liksom att det lär gå loss på ett större gäng tusenlappar. Men börjar genuint överväga det faktiskt..

Edit: skulle garanterat generera lite sköna bilder till ett reportage därifrån iaf :)
 
Inte så mycket mer att berätta..
"Giovanni Carestia, president of Panerai North America bla bla bla cordially invite you to discover the world of Panerai and view the latest timepieces from our 2016 collection..."



Det där med att lämna frugan själv med 3- och 1,5-åringen är ju ett smärre problem, liksom att det lär gå loss på ett större gäng tusenlappar. Men börjar genuint överväga det faktiskt..

Edit: skulle garanterat generera lite sköna bilder till ett reportage därifrån iaf :)
Det är nu du sätter ner foten.... eh ja jo precis! Ner med den! :)
 
Ok. Smygandet är över, som några av er sett har jag lagt in lite bilder på min nya Panerai utan att riktigt avslöja vad det blev :)

Kände att en 005a lockade men hittade ingen vettig så jag lyssnade på @Palenkovich och tog ett kliv bort från modellen och samtidigt ett stort kliv upp i segmentet.

Det landade på en klassiker som inte längre tillverkas i samma utförande som tidigare och mitt ex är från 2011.

Här kommer min pam....





















































image.jpeg

En skön 111a :)
Skitsnygg!
 
Tillbaka
Topp