Portugieser
Basic
Har du fått klarhet i frågan? Letar själv efter svar på samma fråga och fick upp ditt inlägg när jag googlade...Har 112 slutat tillverkas? Hittar den inte på Panerais hemsida längre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du fått klarhet i frågan? Letar själv efter svar på samma fråga och fick upp ditt inlägg när jag googlade...Har 112 slutat tillverkas? Hittar den inte på Panerais hemsida längre.
Helt relevant fråga du ställer. Vissa bryr sig, andra inte. Synd bara om den enda köparen bryr sig. Jag tycker det är roligare med en trasig originalbox än en hel kopia.Jag tackar för svar. Jag är enig med er alla tre och var helt klar över att min fråga kan uppfattas som barnsligt . Men jag var inte helt 100a och fick mörka tankar som barnet jag är
Nice en gt3 rsMed en belgisk trippel på 10% räcker det med en. Det är ändå bara smakupplevelsen som räknas.
Som motpol till orange Omega PO finns Panerai i svart/orange. Stöddigt!
Panerai pannlampa.
Vad hände? Redan såld?Där satt den, PAM244
Yep.Vad hände? Redan såld?
Vad mäter din handled?Åka tåg med ref 422
18.5cm cirkusVad mäter din handled?
Jag visste det och tänkte svara @Sundström , men det hade varit jäkligt weird18.5cm cirkus
Den såg ju superfin ut, får man fråga vad du inte gillade?
Exakt som mig då! Bra!!18.5cm cirkus
And me! Kontentan av det hela - vi äger 47mmExakt som mig då! Bra!!
Den är superfin. Funkade inte bara. Blev för rörig tavla att titta på varje dag. Siktar på en 392 iställetDen såg ju superfin ut, får man fråga vad du inte gillade?
Gött ju!And me! Kontentan av det hela - vi äger 47mm
HahahahahJag visste det och tänkte svara @Sundström , men det hade varit jäkligt weird
Det skulle knäcka honom. En bättre bild med iPhone än vad han får med systemkamera
Kanske borde lägga denna iPhonebild i Joachims bildtråd...
En skön modell. Storleken är inget att vara rädd för då caset ihop med det faktum att det är wirelugs gör att den bär snyggt och riktigt bra på de flesta handleder.Vad har församlingen för kommentarer till en PAM00424? 47mm Radiomir m california dial. Är det för brutalt?
Cali dial är fett.Vad har församlingen för kommentarer till en PAM00424? 47mm Radiomir m california dial. Är det för brutalt?
Riktigt snygg modellVad har församlingen för kommentarer till en PAM00424? 47mm Radiomir m california dial. Är det för brutalt?
Nej, men jag pingar @Ekstrand så kanske han kan bringa klarhet i om 112 utgåttHar du fått klarhet i frågan? Letar själv efter svar på samma fråga och fick upp ditt inlägg när jag googlade...
Tror både 111 och 112 finns kvar men de har inte sandwichdial längre utan målade indexNej, men jag pingar @Ekstrand så kanske han kan bringa klarhet i om 112 utgått
En skön modell. Storleken är inget att vara rädd för då caset ihop med det faktum att det är wirelugs gör att den bär snyggt och riktigt bra på de flesta handleder.
Cali dial är fett.
Riktigt snygg modell
Som andra sagt. Oroa dig inte för storleken. Prova och känn
Beror ju så klart på storleken på skjortanTack för era svar. Skall klämma lite på den vid tillfälle. Den är precis vad jag vill ha just nu, datum, clean, annorlunda och stor!
Vad tror ni om manchetten? bara att glömma?