• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag tackar för svar. Jag är enig med er alla tre och var helt klar över att min fråga kan uppfattas som barnsligt . Men jag var inte helt 100a och fick mörka tankar som barnet jag är ;)
Helt relevant fråga du ställer. Vissa bryr sig, andra inte. Synd bara om den enda köparen bryr sig. Jag tycker det är roligare med en trasig originalbox än en hel kopia.
 
Med en belgisk trippel på 10% räcker det med en. Det är ändå bara smakupplevelsen som räknas.
IMG_8890.JPG

Som motpol till orange Omega PO finns Panerai i svart/orange. Stöddigt!
IMG_8886.JPG

Panerai pannlampa.
IMG_8894.JPG
 
En skön modell. Storleken är inget att vara rädd för då caset ihop med det faktum att det är wirelugs gör att den bär snyggt och riktigt bra på de flesta handleder.


Riktigt snygg modell
Som andra sagt. Oroa dig inte för storleken. Prova och känn

Tack för era svar. Skall klämma lite på den vid tillfälle. Den är precis vad jag vill ha just nu, datum, clean, annorlunda och stor!

Vad tror ni om manchetten? bara att glömma?
 
Tillbaka
Topp