• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Efter ett par dagar på armen så är jag övertygad och lycklig Paneraiägare. Var lite osäker på hur jag skulle trivas utan sekundvisare men det ger, tvärtom, något slags lugn. svårt att förklara känslan men tycker helheten med ren tavla, stilrent typsnitt, matt tavla. Sandwichtavla som ger lite djup utan att röra till skapar tillsammans en bra helhet. Att den i storlek och formspråk skiljer sig mot övriga är något jag också gillar.
image.jpeg
 
Inte så mycket mer att berätta..
"Giovanni Carestia, president of Panerai North America bla bla bla cordially invite you to discover the world of Panerai and view the latest timepieces from our 2016 collection..."



Det där med att lämna frugan själv med 3- och 1,5-åringen är ju ett smärre problem, liksom att det lär gå loss på ett större gäng tusenlappar. Men börjar genuint överväga det faktiskt..

Edit: skulle garanterat generera lite sköna bilder till ett reportage därifrån iaf :)
Åk, det kan vara once in a lifetime event.
 
Du vet väl att statistiken säger att 84% av alla Paneraiägare är Gårdare ;)

Funderar på att anmäla den till admins. Inte kul att få kväljningar när man läser en tråd :depressed:

Jäkla trevlig avatar du har:happyhappy:
Hej på er, jag klagar inte på er diskussion så här långt, men vill använda den som exempel på off-topic-saker som gör att den här tråden potentiellt kan bli klart tråkigare och måhända även otrevlig. Så, kan vi alla fundera ett snäpp på vad vi (jag med!) skriver framöver... that'd be nice.
 
Hej på er, jag klagar inte på er diskussion så här långt, men vill använda den som exempel på off-topic-saker som gör att den här tråden potentiellt kan bli klart tråkigare och måhända även otrevlig. Så, kan vi alla fundera ett snäpp på vad vi (jag med!) skriver framöver... that'd be nice.
Äsch, lite kul kan vi väl ha? :)
 
Tillbaka
Topp