gonza
Silver
Håller med, men dom ljusa stygnen är ett problemTyckte att MX008LFN var rätt snyggt. Ljusa stygn dock..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med, men dom ljusa stygnen är ett problemTyckte att MX008LFN var rätt snyggt. Ljusa stygn dock..
Du har inte kollat med @MickeJ eller @Anders W om de kan skräddarsy ett efter dina önskemål?Hjälp!! I need this strap badly men görs enbart i 24mm. Var kan jag hitta ett liknande i 22mm för att passa min ref.392? Har googlat sönder fingrarna och hittar det ingenstans. Hittelön på 20% av värdet på armbandet utlovas till den som lyckas finna ett som passar beskrivningen. Vänligen se bild ovan.![]()
Lägg in bilden i ditt inlägg ovan så ser de vad du vill ha
Nej@wayne kan inte du komma med 24an på gtg![]()
Jag har ett likadant men i 26 mm om du vill titta på det. Enligt min subjektiva uppfattning så är det snyggare på bild än i verkligheten.Hjälp!! I need this strap badly men görs enbart i 24mm. Var kan jag hitta ett liknande i 22mm för att passa min ref.392? Har googlat sönder fingrarna och hittar det ingenstans. Hittelön på 20% av värdet på armbandet utlovas till den som lyckas finna ett som passar beskrivningen. Vänligen se bild ovan.![]()
Det där är jäkligt snyggt!
Jag har det ibland på min eleganta Radiomir. Jag skulle tro att det blir bättre på den lite mer rufsiga Luminor.Har faktiskt sett det live ett par ggr och älskar det![]()
Nej, dessvärre. Har buffel men inget som liknar bilden
Trist, får du tag i nått får du gärna hojta till. Sugen på en sjuklig nivå!Nej, dessvärre. Har buffel men inget som liknar bilden![]()
24 fixad@wayne kan inte du komma med 24an på gtg![]()
Edit: matt färg men med lite skruktur precis som hajen![]()
Pressa bandet försiktigt mot ena bandhornet så bör du se stiftet så att du kan få bandgaffel på plats.Hur bär man sig åt för att ta av bandet? Den här ska ha såna där spring bars men jag får liksom inte grepp om dem med verktyget
Fan att de börjar med bandstift - Inte helt ok!Hur bär man sig åt för att ta av bandet? Den här ska ha såna där spring bars men jag får liksom inte grepp om dem med verktyget
![]()
Är den till salu...24 fixad![]()
Tveksamt. Köpt ny från Klarlunds typ 2002-2003 och i princip orörd sen dess, fullständigt mint. Klämde vid tillfälle, superfin. Du får väl fråga ägaren på gtg:nÄr den till salu...
vad tro du om ett Nato i svart matt haj?Hajen jag har är matt från början men blir blank med tiden (eller om man vaxar och putsar upp som jag gjort på bilden tidigare).
Bandet var snyggt. Men tror det kommer bli alldeles för "bulkigt" på en panna.vad tro du om ett Nato i svart matt haj?
combat_strapss foto https://instagram.com/p/BMWVZaUjFTa/