gonza
Silver
tror fan det kan bli king!Bandet var snyggt. Men tror det kommer bli alldeles för "bulkigt" på en panna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
tror fan det kan bli king!Bandet var snyggt. Men tror det kommer bli alldeles för "bulkigt" på en panna.
Alla är vi olikatror fan det kan bli king!
Jag fortsätter via PMvad tro du om ett Nato i svart matt haj?
combat_strapss foto https://instagram.com/p/BMWVZaUjFTa/
Om du hatar det kan jag förbarma mig över detJag har ett likadant men i 26 mm om du vill titta på det. Enligt min subjektiva uppfattning så är det snyggare på bild än i verkligheten.
Om du hatar det kan jag förbarma mig över det![]()
112Om man vill hitta en enklare och väldigt prisvärd första Panerai Luminor med svart sandwitch tavla. Vilken ska man söka efter? Något i stil med PAM 111?
111 är bättre
Jag gillar visserligen sekundvisaren!
är sandwich ett måste? vill du ha en ny eller funkar beg också?Om man vill hitta en enklare och väldigt prisvärd första Panerai Luminor med svart sandwitch tavla. Vilken ska man söka efter? Något i stil med PAM 111?
Jag är för dåligt insatt i Panerai och begagnatmarknaden så jag vågar knappt titta på begagnade. Det enda jag känner till är chrono24 och det känns knäppt att köpa en klocka efter att ha läst texten "1 mycket gott skick" för 35k från någon i Italienär sandwich ett måste? vill du ha en ny eller funkar beg också?
jag är som du. föredrar att köpa nytt.Jag är för dåligt insatt i Panerai och begagnatmarknaden så jag vågar knappt titta på begagnade. Det enda jag känner till är chrono24 och det känns knäppt att köpa en klocka efter att ha läst texten "1 mycket gott skick" för 35k från någon i Italien
Jag kanske är ute och cyklar?
111 är mycket riktigt ett prima (om inte det bästa) förslag när vi snackar sandwich och subsekund. Börja med att slänga upp en WTB-annons i köpes-avdelningen (efter att du skramlat ihop några inlägg till). Räkna med ca 40k.Om man vill hitta en enklare och väldigt prisvärd första Panerai Luminor med svart sandwitch tavla. Vilken ska man söka efter? Något i stil med PAM 111?
Det finns nog inget säkrare ställe att köpa Panerai på än här.Jag är för dåligt insatt i Panerai och begagnatmarknaden så jag vågar knappt titta på begagnade. Det enda jag känner till är chrono24 och det känns knäppt att köpa en klocka efter att ha läst texten "1 mycket gott skick" för 35k från någon i Italien
Jag kanske är ute och cyklar?
Sandwitch är väl inte ett måste men nice-to-have.
Om du inte måste ha sandwich så kan du även titta på 005.Om man vill hitta en enklare och väldigt prisvärd första Panerai Luminor med svart sandwitch tavla. Vilken ska man söka efter? Något i stil med PAM 111?
https://klocksnack.se/threads/panerai-luminor-marina-1950-3-days-42mm-pam392.65571/Jag gillar visserligen sekundvisaren!
Och för oss få som faktiskt gillar "ecru", så finns 1392 och 1312.https://klocksnack.se/threads/panerai-luminor-marina-1950-3-days-42mm-pam392.65571/
Där får du sandwich, sekundvisare och inhouse-verk. Är en modell jag själv är sugen på. Den är dock 42mm, vill du ha 44 så finns storebror PAM 312 https://klocksnack.se/threads/panerai-pam312-prisbump.62559/.
Vad menar du med ecru? Jag försökte googla innan jag ställde frågan men det kom bara upp mönster, kläder och stringtrosor.Och för oss få som faktiskt gillar "ecru", så finns 1392 och 1312.![]()
Brun/gula index. Typ lite vintage stukVad menar du med ecru? Jag försökte googla innan jag ställde frågan men det kom bara upp mönster, kläder och stringtrosor.
OK, då är jag med. Tack!Brun/gula index. Typ lite vintage stuk
OK, då är jag med. Tack!
Den är snygg, men personligen har jag svårt för allt som går i beiget. Jag gillar mer det gröna. På bilder spelar det ingen roll. Det är när jag bär det som jag tycker grönt är friskare, fräschare, mer livsbejakande och kul. Jag känner så.Där har du en 1312 som nämdes ovan![]()
![]()
Det finns!!!Satan! Är dessa band något som går att få i 22/20mm? Har sjukt svårt att hitta snygga band till min 392
Coolt ju!The force..... märkligt ljus jag får i tavlan. Det blir blått i ett visst läge när ljuset faller in.Kan de bytt tavla till en antireflextavla när den var på service? Mig veterligen använder inte Panerai antireflexglas och jag har inget minne av att det var så innan. Någon som vet?
![]()
Det är även färgen på stygnen på de flesta oem-straps så att dom ska matcha index.. Stringisar i ecru färg, ja google ger oss verkligen de mest knasigaVad menar du med ecru? Jag försökte googla innan jag ställde frågan men det kom bara upp mönster, kläder och stringtrosor.
Snyggt!Nu har jag kört det gröna i 2 dar oxå:
![]()
![]()
![]()
![]()
Känns klart bäst hittills o ger min Pam560 det där härliga vintage-army stuket
Sen är ju grönt sjukt tacksamt att matcha med oxå![]()
Synd att de tog bort de vita stygnen! När jag beställde 26mm så hade dom de alternativet. Det där funkar också men alltid nice med kontrast tycker jag.Nu har jag kört det gröna i 2 dar oxå:
![]()
![]()
![]()
![]()
Känns klart bäst hittills o ger min Pam560 det där härliga vintage-army stuket
Sen är ju grönt sjukt tacksamt att matcha med oxå![]()
Tänkte passa på att komma ut som kontraststygnshatare. Sorry MickeSynd att de tog bort de vita stygnen! När jag beställde 26mm så hade dom de alternativet. Det där funkar också men alltid nice med kontrast tycker jag.
Agree!Tänkte passa på att komma ut som kontraststygnshatare. Sorry Micke![]()