gonza
Silver
K
klippte både ett grönt och ett grått igår. Boom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vita stygn finns iaf till vissa färger (grått) i 26/22. Själv tycker jag det gröna lädret med gröna stygn är snyggare med matchande stygn dvs varken svarta eller vita. I övrigt så gillar jag ju stygn som matchar nåt på klockan, index, texten, tavlan osvSynd att de tog bort de vita stygnen! När jag beställde 26mm så hade dom de alternativet. Det där funkar också men alltid nice med kontrast tycker jag.
Vilken size o till vilken Panna?K
Tänkte passa på att komma ut som kontraststygnshatare. Sorry Micke![]()
Det beror på som jag skrev till min namneTänkte passa på att komma ut som kontraststygnshatare. Sorry Micke![]()
Plus att moms tillkommer då han säljer från Schweiz.Bara en heads-up...
Ligger en 560 till salu på K&S, där första bilden är av en 560 med sandwich.
Jag har kollat med säljaren, och den klocka som är till salu har Painted dial, och är alltså inte klockan på första bilden.
Har vidtalat säljaren via PM om saken...
Men alltså det där är ju stort ogilla. Ska ju vara bild på klockan som säljs. Fan va jag avskyr alla "handlare" på forumet som med minsta möjliga ansträngning kränger klockor för att tjäna pengar på det.Bara en heads-up...
Jag har kollat med säljaren, och den klocka som är till salu har Painted dial, och är alltså inte klockan på första bilden.
Tror just den här faktiskt fanns i Sverige.Plus att moms tillkommer då han säljer från Schweiz.
Okej. Svårt att veta iaf då han aldrig nämner i annonsen att den finns i Schweiz.Tror just den här faktiskt fanns i Sverige.
Hur som helst så ska man dels informera o dels ha rätt bild när man annonserar. Det är ju mer skillnader mellan den första 560 o den senare än sandwich vs painted dial. Viktigaste är ju att man fått bukt på barnsjukdomarna på bla fjädern något som en del här kan vittna om att det kan leda till en lång o dryg process. @Palenkovich ??Bara en heads-up...
Men den här liraren har iaf inte lika hutlösa priser som våra danska o finska grannar harMen alltså det där är ju stort ogilla. Ska ju vara bild på klockan som säljs. Fan va jag avskyr alla "handlare" på forumet som med minsta möjliga ansträngning kränger klockor för att tjäna pengar på det.
Sant men de har iaf registrerat företag som säljer plus en hemsida med mer matnyttig info.. helt ok att kränga klockor och tjäna en slant som privatperson men enda jag begär är lite vettiga annonser med bra bilder på aktuella objektMen den här liraren har iaf inte lika hutlösa priser som våra danska o finska grannar har
Hur som helst så ska det naturligtvis vara rätt klocka på bilden på annonsen![]()
Självklart!!Sant men de har iaf registrerat företag som säljer plus en hemsida med mer matnyttig info.. helt ok att kränga klockor och tjäna en slant som privatperson men enda jag begär är lite vettiga annonser med bra bilder på aktuella objekt
AgreedDessutom ett ruggigt bra pris på den![]()
Spontant för bra pris. Panerai marknaden är fan svårtolkad för stunden. Känns som du kan klippa en relativt ny Zero för samma pris som en 560 exempelvis..Dessutom ett ruggigt bra pris på den![]()
Kan de vara nya priser på g för modellerna som fått nya specifikationer?Spontant för bra pris. Panerai marknaden är fan svårtolkad för stunden. Känns som du kan klippa en relativt ny Zero för samma pris som en 560 exempelvis..
Jo jävligt märkligt alltså! Visst har dessa Zero sin charm men att få sej en Panna med in-house verk för samma peng gör iaf mitt val lätt..Spontant för bra pris. Panerai marknaden är fan svårtolkad för stunden. Känns som du kan klippa en relativt ny Zero för samma pris som en 560 exempelvis..
Sen när sänker ett varumärke sina priser? O Panerai's basmodeller brukar vara de som säljer slut fortast ( ej limiterade utgåvor inkluderat) o allmänt svårprutade..Kan de vara nya priser på g för modellerna som fått nya specifikationer?
Sandwich är coolt men jag undviker gärna de barnsjukdomar som kom med de tidiga P5000 verken..Tror inte det är nåt fel på 560:n han säljer, och han har sålt annat på forumet under en längre tid, och det har väl alltid varit ärliga produkter vad jag kommer ihåg.
Hade det varit en något äldre modell, med sandwichtavla, hade jag nog klippt den.
Vem har sagt att dem ska sänka prinsarna? Men en ny prislista kan röra till det.Sen när sänker ett varumärke sina priser? O Panerai's basmodeller brukar vara de som säljer slut fortast ( ej limiterade utgåvor inkluderat) o allmänt svårprutade..
Snyggt!Slängde på det gråa igen o tänkte på just de svarta stygnen. De matchar ju både tavlan o tweedtyget i min kavaj
![]()