Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med min senaste Panna, 422, fick jag inget garantikort, "bara" en garantibok med AD-stämpel, en pinkod och månad/årtal skrivet för hand.
Är det mitt "garantikort" som jag ska ta med mig om något behöver åtgärdas på garantin?
Tackar!Jepp, de har övergett "plastcerten". Nu är certifikatet i boken som du beskriver.
Gott nytt år gott folk
Hur gör ni rent era pannor?
Min är helt ny endast använt den vid 2 tillfällen så har torkat med duken man fick till efter användning.
Läste snabbt i boken att man kan/ska skölja den i vatten?
Vill ha min så repfri som möjligt och gör därför så här:Gott nytt år gott folk
Min är helt ny endast använt den vid 2 tillfällen så har torkat med duken man fick till efter användning.
Tvål och sen på med tummen, sköljer under rinnande vatten och aktar så bandet inte blir blött. Sen låter jag den självtorka med kronan neråt (säkert helt onödigt men det har blivit en grej mot osannolika vatteninsläpp).Gott nytt år gott folk
En sån där blir jag mer och mer sugen på, vuxit varje dag nu på sistone. Attans så svårt det är att bestämma sig för vilken panna som ska bli nästaHike Panna! Ref 590
![]()
Bild....Gott nytt år gott folk
Ingen har "gjort" dettaLite coolt, men kanske inte något jag hade gjort på min egen klocka
![]()
https://www.instagram.com/p/BMXMV22j-R9/Ingen har "gjort" detta. Fabriksgravyr.
Lite coolt ändå. Vad betingar en dylik pjäs?PAM604 säljs så här.
![]()
![]()
Vill man undvika skumma säljkanaler får man lägga upp ca 400K. Det känns som det finns en del luft i den affärenLite coolt ändå. Vad betingar en dylik pjäs?
tror ullared erbjuder den typen av styleing annarsVill man undvika skumma säljkanaler får man lägga upp ca 400K. Det känns som det finns en del luft i den affären![]()
Den jag länkade var en 210:a. Men skulle tro att graveringen kostar lika mycket som klockanPAM604 säljs så här.
![]()
![]()
ok trodde det var en 604a eller en 672a. gick lite fort...
...som flickan sa.ok trodde det var en 604a eller en 672a. gick lite fort...
Sketsnyggt... ångrar mig redan.
Helt klart den trevligaste PAM-modellen, saknar den jag hade då och då.Då va det dags att testa Panerai-träsket igen. Får väl se hur det går denna gången.
![]()