• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IMG_0311.JPG

Här kommer en bild på 305:an

ETA på min Panna efter service och rep av bandstiftsknappen är 10 April. Lämnades in den 20 Oktober....... :-(

En fördel är ju att det kommer kännas som att man köpt en ny klocka...:)

Tog nästan en månad att bara få ett kostnadsförslag.. Fattar faktiskt inte vad som kan ta sån tid? Har de så många ur att ta hand om eller sitter det en urmakare och skruvar hela Europas Pannor?
Det är en väldigt bra fråga som man skulle vilja veta svaret på. Skulle ju underlätta om urmakare på nymans fick lära sig att mecka pannor.

ETA på min Panna efter service och rep av bandstiftsknappen är 10 April. Lämnades in den 20 Oktober....... :-(

En fördel är ju att det kommer kännas som att man köpt en ny klocka...:)
Jävlar, man har hört om folk som lämnat inne en 70 år gammal Patek eller liknade fått vänta så länge men för din panna är det horribelt lång tid. Lider med dig :(

Tog nästan en månad att bara få ett kostnadsförslag.. Fattar faktiskt inte vad som kan ta sån tid? Har de så många ur att ta hand om eller sitter det en urmakare och skruvar hela Europas Pannor?
Konstigt att man ska betala premium för produkterna men få service som att man fått dem på köpet :shifty:

You know its like holidays and we dont work too fast. Tänk tanken att de sitter ett gäng italienare där... ;)

Jag lämnade in min 359 den 13 december och fick kostnadsförslag den 28 december. Beräknad tid från det var 7 veckor. Det låter inte alls kul med din sits och jag hoppas att det löser sig på bästa sätt.

Tillbaka
Topp