Vesper
Silver
Hur upplever du kvalitén?Min nya 359 med ett nytt strap jag fick hem igår.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur upplever du kvalitén?Min nya 359 med ett nytt strap jag fick hem igår.
![]()
En rimlig förklaring ändå.Jag har haft så många klockor tidigare som tickat jättehögt, så jag tycker mina pannor är tysta som möss. Allt är väl relativt, kan jag tänka mig? En Panerai har ju ett större case, vilket borde kunna agera lite mer resonanslåda än en liten pyttig Rolex Explorer eller så.![]()
Min första panerai så inte köpt så mycket band förut men tycker kvalitén är bra tycker jag. Köpte ett grönt med men det var lite tjockare.Hur upplever du kvalitén?
Okej, tänkte mest med tanke på att priserna var ganska lågaMin första panerai så inte köpt så mycket band förut men tycker kvalitén är bra tycker jag. Köpte ett grönt med men det var lite tjockare.
En liten fundering bara. Ägt ett helt gäng klockor men min 005 låter fan högst av alla från tickandet. Delar nån min upplevelse?
Som skåning har du ju relativt nära till Klarlunds i Köpenhamn som är AD för Panerai.Har funderat ett tag på att köpa panna, men som skåning är det inte helt okomplicerat att klämma i butik. Julledigheten tog mig till Stockholm och kroons för lite kläm. De hade ganska mycket inne.
Jag stärktes i min tro att en californiadial är rätt väg att gå. Blev inte bilder på allt, men i alla fall på 424 och 719 (LE).
![]()
![]()
Japp, men man turistar inte så ofta i köpenhamn. Ofta är man påväg någonstans och har en tid att passa. Men det kanske kan bli ändring på det.Som skåning har du ju relativt nära till Klarlunds i Köpenhamn som är AD för Panerai.
424:an är riktigt fin. Tycker den såg ut att höra hemma på dig.Har funderat ett tag på att köpa panna, men som skåning är det inte helt okomplicerat att klämma i butik. Julledigheten tog mig till Stockholm och kroons för lite kläm. De hade ganska mycket inne.
Jag stärktes i min tro att en californiadial är rätt väg att gå. Blev inte bilder på allt, men i alla fall på 424 och 719 (LE).
![]()
![]()
Det gjorde den.424:an är riktigt fin. Tycker den såg ut att höra hemma på dig.![]()
Blev så inspirerad att jag var tvungen att ta vägarna förbi Krons för att pröva idag. Riktigt fin är den, och känns inte större än min 44 mm Luminor. Nästan tvärtom pga vikten.Det gjorde den.![]()
Det är kärlek när den är som bäst. Den är ju inte så knubbig heller.Blev så inspirerad att jag var tvungen att ta vägarna förbi Krons för att pröva idag. Riktigt fin är den, och känns inte större än min 44 mm Luminor. Nästan tvärtom pga vikten.
Ville gå hem med den direkt. Köpte dock en winder som tröst...Det är kärlek när den är som bäst. Den är ju inte så knubbig heller.
Hehe. Det kan jag förstå.Ville gå hem med den direkt. Köpte dock en winder som tröst...
![]()
Rapport Evolution - hela paketet gick på 7 papp (två lösa winders och en låda att stoppa dem i). Ska bli spännande att se hur den funkar i längdenHehe. Det kan jag förstå.
Vad kostade den? Modell? Ser trevlig ut.
Sjukt. Men ser trevligt ut. Undrar hur de förhåller sig jämfört med en modalo för halva priset.Rapport Evolution - hela paketet gick på 7 papp (två lösa winders och en låda att stoppa dem i). Ska bli spännande att se hur den funkar i längden![]()
Oklart hur stor skillnaden är, jag gick mycket på designenSjukt. Men ser trevligt ut. Undrar hur de förhåller sig jämfört med en modalo för halva priset.
Grattis förresten, den är ny va? Köpt på forumet?
Såg ju bra ut!Fortsätter med 233. Testar ett Toshi strap i storm grey
![]()
![]()
Tackar! Yes, kom som ett byte för ett par timmar sedanGrattis förresten, den är ny va? Köpt på forumet?![]()
Ut med DD? Välkommen till träsketTackar! Yes, kom som ett byte för ett par timmar sedan![]()
Hoppas du har bakat så det räcker till alla i panna-trådenKl 16 är sockerkakan klar. Då ska 610an få smaka.
![]()
Mycket bra, välkommen till klubben! Nu börjar strapjaktenTackar! Yes, kom som ett byte för ett par timmar sedan![]()
Absolut! VälkomnaHoppas du har bakat så det räcker till alla i panna-tråden![]()