• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Min nya 359 med ett nytt strap jag fick hem igår.
20170106_140950.jpg
Hur upplever du kvalitén?

Jag har haft så många klockor tidigare som tickat jättehögt, så jag tycker mina pannor är tysta som möss. Allt är väl relativt, kan jag tänka mig? En Panerai har ju ett större case, vilket borde kunna agera lite mer resonanslåda än en liten pyttig Rolex Explorer eller så. :)
En rimlig förklaring ändå.

Har funderat ett tag på att köpa panna, men som skåning är det inte helt okomplicerat att klämma i butik. Julledigheten tog mig till Stockholm och kroons för lite kläm. De hade ganska mycket inne.
Jag stärktes i min tro att en californiadial är rätt väg att gå. Blev inte bilder på allt, men i alla fall på 424 och 719 (LE).
IMG_2223.JPG
IMG_2224.JPG

Har funderat ett tag på att köpa panna, men som skåning är det inte helt okomplicerat att klämma i butik. Julledigheten tog mig till Stockholm och kroons för lite kläm. De hade ganska mycket inne.
Jag stärktes i min tro att en californiadial är rätt väg att gå. Blev inte bilder på allt, men i alla fall på 424 och 719 (LE).
IMG_2223.JPG
IMG_2224.JPG
Som skåning har du ju relativt nära till Klarlunds i Köpenhamn som är AD för Panerai.

IMG_2223.JPG
IMG_2224.JPG
424:an är riktigt fin. Tycker den såg ut att höra hemma på dig. :)

Tillbaka
Topp