Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man blir ju oerhört nyfiken på vad detta är för något. Hoppas på 44mm och manuell!Snart smäller det! SIHH17'
![]()
Ny Submersible på gång
Det beror på! Provat svågerns PAM305 Submersible som är 47mm och den vägde rätt så mycket trots titanboetten. Den hade nog varit riktigt tung i stål. Har även testat nån 44mm Panna i titan (minns ej modell) och då fick jag känslan att den var lite för lätt.Ni som provat/har Titanium Panerai - Bra eller anus?
Bra skit. Bra tyngd trots titan, tror min 351 vägde in på 130gr. Blir lite topptunga i stål tycker jag personligen, men har ju mindre handleder. Gillar finishen på titanet också, härligt matt.Ni som provat/har Titanium Panerai - Bra eller anus?
Mycket fint med lite textur på tavlan! Ingår smörkniven med PAM025?Tack för svar, blivit lite smått förälskad i PAM025... 024 finns ju också, men gillar tavlan på 025 mer... Lånade bilder från nätet:
![]()
Det antar jag, det är ju den man vill ha.Mycket fint med lite textur på tavlan! Ingår smörkniven med PAM025?![]()
Har testat följande 44mm luminor i titan: 562 och 564.Ni som provat/har Titanium Panerai - Bra eller anus?
Mycket fint med lite textur på tavlan! Ingår smörkniven med PAM025?![]()
Titan=grymNi som provat/har Titanium Panerai - Bra eller anus?
Skillsmässovarning?Tavlan på 632 ser riktigt skum ut i vissa vinklar tyvärr! Det är svårt att fånga på bild men den får en märklig blank brun färg i vissa ljus och fakepatinan blir liksom gul
![]()
Nä inte ännu. Jag gillar klockan men klickar inte helt med tavlan baraSkillsmässovarning?![]()
Nä inte ännu. Jag gillar klockan men klickar inte helt med tavlan bara![]()
Ja, så är det. I de flesta fallen är den riktigt trevlig men i vissa ljus gör den mig besviken. Jag får se till att vänja mig. Jag gillar guldvisarna och att den har loggan på tavlanTavlan gör klockan när det gäller Panerai![]()
Skulle säga kul med lite liv i tavlan!Ja, så är det. I de flesta fallen är den riktigt trevlig men i vissa ljus gör den mig besviken. Jag får se till att vänja mig. Jag gillar guldvisarna och att den har loggan på tavlan
@Compiss ska nog ha ett.Någon som har ett camofärgat gummi från Horusstraps?
Någon som har ett camofärgat gummi från Horusstraps?
Stämmer. Jag har ett i lådan@Compiss ska nog ha ett.
3 av de bästa sakerna livet har att erbjuda!![]()
Detta kan bara en klock nörd uppskatta...
Looking good! Missat snuset, bara fin förpackning eller någon skillnad?![]()
Detta kan bara en klock nörd uppskatta...
Bara någon jubileums förpackning hade dock velat ha ett snus som smakede mycket mer bergamott än vad general gör!Looking good! Missat snuset, bara fin förpackning eller någon skillnad?