• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

106 med läder.
Visst, det funkar med läder..... men en länk är alltid en länk:)
IMG_0386.JPG
Snyggare än så där blir det nog inte :)
Länk är sååå 2016

Stor gammal segelbåt skulle jag kunna styra upp. Sambons familj har en stor (20m+) gammal segelbåt som dom har tagit över och hyr ut. Gtg på en segelbåt med mat och dryck i sommar kanske.
Båten finns ute på Dalarö i Sthlms södra ytterskärgård.
http://segelfartyget-ariel.se/index.html
Oj, det är nästan för bra för att vara sant! Skulle det bli verklighet är jag på. Det är nästan så Richemont ska betala hyran för att ge oss möjligheten att sprida bilder.

Spontana tankar. Den vita luminor-kronografen och den förskräckliga vita dam-luminorn skriker inte panerai enligt mig. Den extremt avskalade radiomiren var lite kul. En flört med historien.
Den extremt avskalade radiomiren (dvs. kampschwimmer) har fått en hel del kritik på diverse forum, mycket pga de tider vi lever i. Det kanske inte är just nu man ska göra en "homage" till nazisterna, liksom.

Den extremt avskalade radiomiren (dvs. kampschwimmer) har fått en hel del kritik på diverse forum, mycket pga de tider vi lever i. Det kanske inte är just nu man ska göra en "homage" till nazisterna, liksom.
Hör dig. Sen kanske homage till nazi är att dra det lite väl långt. Nåväl, en annan diskussion. Jag tycker klockan har en grym design oavsett.

Sitter och funderar på att köpa min första Panerai, men är lite ambivalent.
Vad säger den samlade truppen om PAM0024?
Om man tröttnar på den får man den såld eller förblir man gift med den om man inte lirar med den?
Vad bör man betala för en?
Den är en liten udda fågel i sitt utseende.

Om man tröttnar på den får man den såld eller förblir man gift med den om man inte lirar med den?
Jag röstar för. Ett av mina potentiella framida köp.
Beg verkar ha stått sig rätt bra mot vad du kan hitta nytt för hos gråhandlare.
Tippar på beg för ca 45 +/- 2.3 k (ni andra får säga till om jag är ute och cyklar)- Nytt hos gråhandlare för 50-55.

En favorit faktiskt! Extremt cool, det är ju den "moderna" Paneraien, dvs gjord efter alla dagens dykstandarder. Udda och cool och även hos mig finns det med på listan över framtida vill ha klockor.

Tillbaka
Topp