Snyggare än så där blir det nog inte106 med läder.
Visst, det funkar med läder..... men en länk är alltid en länk
![]()
Länk är sååå 2016
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggare än så där blir det nog inte106 med läder.
Visst, det funkar med läder..... men en länk är alltid en länk
![]()
Länk på Panna är såååå 1860-2067, därefter osäkert än så längeSnyggare än så där blir det nog inte
Länk är sååå 2016
Superbra!Vad tycks?
![]()
Oj, det är nästan för bra för att vara sant! Skulle det bli verklighet är jag på. Det är nästan så Richemont ska betala hyran för att ge oss möjligheten att sprida bilder.Stor gammal segelbåt skulle jag kunna styra upp. Sambons familj har en stor (20m+) gammal segelbåt som dom har tagit över och hyr ut. Gtg på en segelbåt med mat och dryck i sommar kanske.
Båten finns ute på Dalarö i Sthlms södra ytterskärgård.
http://segelfartyget-ariel.se/index.html
Jag försökte byta till mig den, men failade ...Nån som säljer en 372 nu. Varför man inte vill behålla den övergår mitt förstånd..![]()
För att man är en dum, rastlös jävel ständigt med annat i sikte.Nån som säljer en 372 nu. Varför man inte vill behålla den övergår mitt förstånd..![]()
Spontana tankar. Den vita luminor-kronografen och den förskräckliga vita dam-luminorn skriker inte panerai enligt mig. Den extremt avskalade radiomiren var lite kul. En flört med historien.Hittade just en fantastisk tråd med foton på alla pannor från SIHH, inkl. de som inte är officiellt släppta.
http://www.network54.com/Forum/353391/thread/1485976774/last-1485980360/View+entire+thread
För att man är en dum, rastlös jävel ständigt med annat i sikte.![]()
Tar en printscreen på denna post och lägger upp den om du skulle tappa fattningen framöverJag med - men jag säljer aldrig min 372:a. Never ever ever![]()
Den där idén kanske vi faktiskt kommer se till att hålla dig till, not bad at all!Stor gammal segelbåt skulle jag kunna styra upp. Sambons familj har en stor (20m+) gammal segelbåt som dom har tagit över och hyr ut. Gtg på en segelbåt med mat och dryck i sommar kanske.
Båten finns ute på Dalarö i Sthlms södra ytterskärgård.
http://segelfartyget-ariel.se/index.html
Du har ju fått den till ett sånt extremt mysigt skick också. Skärp dig nu! Come to your senses man!För att man är en dum, rastlös jävel ständigt med annat i sikte.![]()
Nej men ett grått tudelat natoIngen som råkar ha ett 26mm gummi över?
Haha det var ett jävla tjatNej men ett grått tudelat nato![]()
Nejdå jag köper att det blir för sladdrigt. Men man kan ju alltid försöka leda in folk i fördärvet.Haha det var ett jävla tjat![]()
Jo, den är sådär "rätt" nu. Men fan.. när tanken är tänkt så är det kört.Du har ju fått den till ett sånt extremt mysigt skick också. Skärp dig nu! Come to your senses man!
Den extremt avskalade radiomiren (dvs. kampschwimmer) har fått en hel del kritik på diverse forum, mycket pga de tider vi lever i. Det kanske inte är just nu man ska göra en "homage" till nazisterna, liksom.Spontana tankar. Den vita luminor-kronografen och den förskräckliga vita dam-luminorn skriker inte panerai enligt mig. Den extremt avskalade radiomiren var lite kul. En flört med historien.
Hör dig. Sen kanske homage till nazi är att dra det lite väl långt. Nåväl, en annan diskussion. Jag tycker klockan har en grym design oavsett.Den extremt avskalade radiomiren (dvs. kampschwimmer) har fått en hel del kritik på diverse forum, mycket pga de tider vi lever i. Det kanske inte är just nu man ska göra en "homage" till nazisterna, liksom.
Jag håller med. Jag hade valt den som det står Radiomir på iofs...Hör dig. Sen kanske homage till nazi är att dra det lite väl långt. Nåväl, en annan diskussion. Jag tycker klockan har en grym design oavsett.
Varför anser folk att det är en nazi homage?Den extremt avskalade radiomiren (dvs. kampschwimmer) har fått en hel del kritik på diverse forum, mycket pga de tider vi lever i. Det kanske inte är just nu man ska göra en "homage" till nazisterna, liksom.
https://perezcope.com/2016/04/05/panerai-and-the-nazis/Varför anser folk att det är en nazi homage?
Måste säga att jag diggade denna.. Hade kunnat leva utan BMG-TECH texten, men gillar annars tavlan och borstade caset.
Jag röstar för. Ett av mina potentiella framida köp.Sitter och funderar på att köpa min första Panerai, men är lite ambivalent.
Vad säger den samlade truppen om PAM0024?
Om man tröttnar på den får man den såld eller förblir man gift med den om man inte lirar med den?
Vad bör man betala för en?
Den är en liten udda fågel i sitt utseende.
En favorit faktiskt! Extremt cool, det är ju den "moderna" Paneraien, dvs gjord efter alla dagens dykstandarder. Udda och cool och även hos mig finns det med på listan över framtida vill ha klockor.Sitter och funderar på att köpa min första Panerai, men är lite ambivalent.
Vad säger den samlade truppen om PAM0024?
Om man tröttnar på den får man den såld eller förblir man gift med den om man inte lirar med den?
Vad bör man betala för en?
Den är en liten udda fågel i sitt utseende.