Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror de gjorde om vid en viss årsmodell om jag inte minns helt fel.När jag kollar dem på nätet ser det ut som ringen är polera (blank) på visa och matare på andra stämmer det eller lurar bilderna mig?
A, B och C serien hade helpolerad bezel.När jag kollar dem på nätet ser det ut som ringen är polera (blank) på visa och matare på andra stämmer det eller lurar bilderna mig?
Jag röstar också för. För att vara en "udda fågel" är det många som gillar den. Jag skulle föredra den som är mest borstad. Om jag varit du skulle jag också jagat en på länk, men de växer inte på träd. Prismässigt tror jag också att du kan landa runt 45000-50000 kr och ytterligare ca 10K för länken. Fundera också på om du vill ha tritiumtavla eller inte för det finns båda till den modellen.Sitter och funderar på att köpa min första Panerai, men är lite ambivalent.
Vad säger den samlade truppen om PAM0024?
Om man tröttnar på den får man den såld eller förblir man gift med den om man inte lirar med den?
Vad bör man betala för en?
Den är en liten udda fågel i sitt utseende.
Finns väl 2 här till salu på köp å sälj, @Zed har väl en -10:a för 45 lappar om ja inte såg felSitter och funderar på att köpa min första Panerai, men är lite ambivalent.
Vad säger den samlade truppen om PAM0024?
Om man tröttnar på den får man den såld eller förblir man gift med den om man inte lirar med den?
Vad bör man betala för en?
Den är en liten udda fågel i sitt utseende.
Men det gick bra att göra en ny Bubbla och ingen har problem med att IWC frivilligt gjorde modeller till Luftwaffe?Den extremt avskalade radiomiren (dvs. kampschwimmer) har fått en hel del kritik på diverse forum, mycket pga de tider vi lever i. Det kanske inte är just nu man ska göra en "homage" till nazisterna, liksom.
Hade jag inte haft min 005:a så hade jag nog varit spekulant på denDet är den det gäller, vad tycker du om den rent spontant?
Men du vet, när man nördar ner sig i något så vill man inte se problemen, som med Trumps anhängare.Men det gick bra att göra en ny Bubbla och ingen har problem med att IWC frivilligt gjorde modeller till Luftwaffe?![]()
Skulle nog kunna bli en OWG med 605:an
Jag medSkulle nog kunna bli en OWG med 605:an![]()
Tuberna ska bara vara att trycka ut. Använd en tandpetare eller nått.. blöt gummit så glider det ännu bättre.Hämtade nyss ut mitt bruna OEM-gummi från nymans men det verkar inte passa min modell... Stiften får inte plats i tuberna i gummit. Kan man på något sätt få ut tuberna ur gummit eller har jag blivit lovad för mycket av säljaren?
![]()
![]()
Stenhårt. Blir bra det där!Sådärja!
![]()
SnyggtSådärja!
![]()
Tackar, är riktigt nöjd!Stenhårt. Blir bra det där!
Edit: blir mjuk övergång också mellan band och tavla givet färgerna
Tack! 1800kr exkl. spännetSnyggtvad landade kalaset på?
Okej inte billigt men kunde ha vart värreTackar, är riktigt nöjd!
Tack! 1800kr![]()
Inte som gummit till omega planet ocean som med viklås går för nästan 8k i alla fall!Okej inte billigt men kunde ha vart värre![]()
Men 1800 var för bara bandet va?Inte som gummit till omega planet ocean som med viklås går för nästan 8k i alla fall!![]()
![]()
Riktigt bra!Sådärja!
![]()
Jajemen, stämmer.Men 1800 var för bara bandet va?
Inte som ett croco från JLC heller 3.5k![]()