• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nya kläder på 111:an. :)

Ett custom-strap från MickeJ. Lite kortat och justerad hålbild. Sitter som en smäck! Lite stelt i början, men det mjuknar nog med lite användning!

Tack Micke för fantastisk service å ett fint band!

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Får du svar men passar, kommer jag norpa den [emoji6]
Känns som ett perfekt komplement till 512an

Mmmmmm... Det är min plan oxå!
003/113 + en 512! Bra komplement... ;)

Men än så länge inget svar! Börjar nästan tro att jag uttrycker mig otrevligt i mina förfrågningar. :oops:
Känns som allt för ofta man inte ens får svar när man ställer en förfrågan till de "större" klockhandlarna...

Mmmmmm... Det är min plan oxå!
003/113 + en 512! Bra komplement... ;)

Men än så länge inget svar! Börjar nästan tro att jag uttrycker mig otrevligt i mina förfrågningar. :oops:
Känns som allt för ofta man inte ens får svar när man ställer en förfrågan till de "större" klockhandlarna...
Frågade du om du kunde få "bättre" pris? [emoji6]
Känner igen det där, vissa svarar snabbt. Andra får du aldrig något svar tillbaka.

Frågade du om du kunde få "bättre" pris? [emoji6]
Känner igen det där, vissa svarar snabbt. Andra får du aldrig något svar tillbaka.

Nej då. Jag prutar gärna & ofta, men inte i 1:a kontakten. Det känns oseriöst...
"Bästa priset, kompis", liksom. Vem gillar det?!?

Frågade bara om vad för slags service klockan genomgått, då de skriver att alla deras ur är servade innan lev. med 1 års garanti & även om det fanns nå´t kvitto på WR-test, samt vad frakt kostade. Inga konstiga/dryga frågor kan man tycka...

Nej då. Jag prutar gärna & ofta, men inte i 1:a kontakten. Det känns oseriöst...
"Bästa priset, kompis", liksom. Vem gillar det?!?

Frågade bara om vad för slags service klockan genomgått, då de skriver att alla deras ur är servade innan lev. med 1 års garanti & även om det fanns nå´t kvitto på WR-test, samt vad frakt kostade. Inga konstiga/dryga frågor kan man tycka...

Nybörjarfråga. Vad är WR test?

Frun är stormförtjust i sandwich-dial och formspråket på panerai. Har de några dammodeller eller klockor under 40mm?
Radiomir kanske?

Frun är stormförtjust i sandwich-dial och formspråket på panerai. Har de några dammodeller eller klockor under 40mm?
Radiomir kanske?

40 mm. i Luminor boetten känns helt off, tyvärr.
Blir helt galen i proportionerna & känns f-n i mig klumpigare än 44 mm. då den större har bättre "jämnvikt" eller vad man ska kalla det.
Prova i så fall Radiomir i 42 mm - 512, t.ex. LIte mindre/lite tunnare.
Men jag varanar dig; då är det bara att slanta upp sen. Den är magiskt.

Magic, I tell you!!! :D

Jag tycker PAM233 är så jävla cool!

Vet någon på ett ungefär vad en beggad kostar..? :)

Om det inte ska vara ett ex i gott skick, fullset och inte alltför gammalt så verkar dom ligga på runt 75' när jag kollat runt :) De allra billigaste jag har hittat har varit strax norr om 60' men dom har haft servicebehov etc.

Jag gjorde även ett försök att köpa Molle's men det gick inte :D

Tillbaka
Topp