OK, varför backade du om jag får fråga?
Nå´t jag bör veta...
För att något annat dök upp istället Och för att jag vill ha en mörk tavla på en panna och inte vit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OK, varför backade du om jag får fråga?
Nå´t jag bör veta...
Får du svar men passar, kommer jag norpa den [emoji6]Mailat lite frågor ang. service/WR & frakt etc.
Får se om de bemödar sig med att svara. Förvånansvärt dålig svarsfrekvens från många handlare, tycker jag...
Får du svar men passar, kommer jag norpa den [emoji6]
Känns som ett perfekt komplement till 512an
Frågade du om du kunde få "bättre" pris? [emoji6]Mmmmmm... Det är min plan oxå!
003/113 + en 512! Bra komplement...
Men än så länge inget svar! Börjar nästan tro att jag uttrycker mig otrevligt i mina förfrågningar.
Känns som allt för ofta man inte ens får svar när man ställer en förfrågan till de "större" klockhandlarna...
Frågade du om du kunde få "bättre" pris? [emoji6]
Känner igen det där, vissa svarar snabbt. Andra får du aldrig något svar tillbaka.
Den här kom ut på Tradera igår: http://www.tradera.com/item/341938/228261671/panerai-luminor-1950-chrono-flyback
"Köp nu"-pris på 6500:- Någon som gjorde ett klipp eller kan säljaren avbryta på tradera?
Jag skulle garanterat polera.
Rock_N_Ron
Jag hade utan tvekan polerat =)
Nej då. Jag prutar gärna & ofta, men inte i 1:a kontakten. Det känns oseriöst...
"Bästa priset, kompis", liksom. Vem gillar det?!?
Frågade bara om vad för slags service klockan genomgått, då de skriver att alla deras ur är servade innan lev. med 1 års garanti & även om det fanns nå´t kvitto på WR-test, samt vad frakt kostade. Inga konstiga/dryga frågor kan man tycka...
Nybörjarfråga. Vad är WR test?
Fick mitt canvas idag av Anders just. Hell va grymt det blev!
Vad tycks?
Frun är stormförtjust i sandwich-dial och formspråket på panerai. Har de några dammodeller eller klockor under 40mm?
Radiomir kanske?
Frun är stormförtjust i sandwich-dial och formspråket på panerai. Har de några dammodeller eller klockor under 40mm?
Radiomir kanske?
Radiomir kanske?
Wait for it... Wait for it My friend!!Blev pam-gtg:n av? jag vill se bilder från Sveriges första panerai-gtg
Ska du inte ta dig en tur till huvudstaden och vara med, vi vet att du vill... [emoji41]Blev pam-gtg:n av? [emoji14] jag vill se bilder från Sveriges första panerai-gtg
Ska du inte ta dig en tur till huvudstaden och vara med, vi vet att du vill... [emoji41]
Det hade inte varit helt fel blir lite kostsamt med boende bara
Jag tycker PAM233 är så jävla cool!
Vet någon på ett ungefär vad en beggad kostar..?