Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr inteDin bil?
Tackar! Jag körde lite som stolle.... Det är den du sågTokfin panna, och bilen likaså. Om det är Stockholms innerstan lär det vara samma bil som bränt förbi jobbet säkert en 4 gånger redan idag..
Kampfschwimmer, pannor tillverkade åt tyska krigsmakten ww2. Väldigt populära på hommageforum osv. Hittar du en äkta får du sälja själen, familjen och bekanta för att få råd. [emoji41]
Kampfschwimmer, pannor tillverkade åt tyska krigsmakten ww2. Väldigt populära på hommageforum osv. Hittar du en äkta får du sälja själen, familjen och bekanta för att få råd. [emoji41]
Sitter? Har en på handleden![emoji6]
Fick du inget låneur? [emoji41]F-n vad jag saknar min Panerai nu när den är på service i 4-5 veckor...
Om du ser detta, service-snubben på Nymans; snabba'rej på !
Ingen som har en att låna ut tillsvidare?
Fick du inget låneur? [emoji41]
Nä... F-n va´ snålt, va?
Nämnde lite i förbigående att jag var sugen på en 512:a i hopp om att de skulle låna mig en så´n, men icke!!!
har du köpt 003:an Rock_N_Ron ?
F-n vad jag saknar min Panerai nu när den är på service i 4-5 veckor...
Om du ser detta, service-snubben på Nymans; snabba'rej på !
Ingen som har en att låna ut tillsvidare?
Fortfarande ledsen över att jag missade GTGn...
+1Det borde du vara...