Om du menar dnednes bild så är det en pam111
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funkar kanon!Fan, blev riktigt sugen på en PAM512 som dressur. Vackert!
Femtolvan är en liten favorit, skitsnygg!Funkar kanon!
512 är en kameleont. Blir rå på en sliten läderrem, dressad på en gator.
Sitter? Har en på handleden![emoji6]Är det någon som sitter med en 512?
Lyckliga duSitter? Har en på handleden![emoji6]
Lyckliga du
Haft den länge?
Hur upplever du den?
Jag har provat den snabbt i butik men aldrig haft den på lite längre tid.
Ser lite "plåsteraktigt" ut.....så nayYay or nay?
Testa ngt mörkbrunt iställetYay or nay?
Kolla på C24. 75-90k typJag tycker PAM233 är så jävla cool!
Vet någon på ett ungefär vad en beggad kostar..?
Gjorde du? Försök igen...Om det inte ska vara ett ex i gott skick, fullset och inte alltför gammalt så verkar dom ligga på runt 75' när jag kollat runt De allra billigaste jag har hittat har varit strax norr om 60' men dom har haft servicebehov etc.
Jag gjorde även ett försök att köpa Molle's men det gick inte
Gjorde du? Försök igen...
Tack, har sett den. Vet inte varför men det är något med tavlan på 000 som jag inte riktigt gillar...
Polera säger jag. Panerai känns bäst med puts.Hmmmmm...
Snart dax för service. Då kommer stora frågan; polera eller ej? Vintageklockor "ska" ju inte poleras, det håller väl "alla" med om. Men en Panerai från 2008?
Min har ett par riktigt fula repor på framför allt ena luggen efter slarvigt genomförda bandbyten. Men jag tycker att det är så j-la lite gods utanför hålet, så törs man polera där?
Även kronskyddet har fått sig några smällar, men det kan jag gott å väl leva med. Boetten i övrigt har lite smårepor etc men absolut inget som stör mig! Har egentligen inget emot att klockan ser använd ut.
Se bilder:
Vad säger/råder ni erfarna Panerai-ägare?
And so it begins!!
Nu på destinationen!Vars e du?!?
Det där går inte att dricka!