• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Glad påsk! Godis kommer man långt med....men med en Panerai kommer du längre
c96340248c5ee7e8fb9ec21d15e31a37.jpg

Heads up till alla som funderar på att köpa världens bästa Panerai (372):rolleyes: Inför nästa serie som produceras så kommer dem använda sig av safirglas istället för Plexi. Så vill ni ha plexi passa på nu :)
Från säker källa på Paneristi.com

Kan bekräfta detta genom klarlunds i Köpenhamn.

Jag förde över pengarna för min 372:a i fredags :) den bör komma i mitten av denna månaden

Heads up till alla som funderar på att köpa världens bästa Panerai (372):rolleyes: Inför nästa serie som produceras så kommer dem använda sig av safirglas istället för Plexi. Så vill ni ha plexi passa på nu :)
Från säker källa på Paneristi.com
När är nästa serie i produktion?

Han har "rengjort" den, ser inte ut som kräks längre [emoji14], har dock patinan

Det är förövrigt den användare som hette Dialo tidigare på IG

Han har "rengjort" den, ser inte ut som kräks längre [emoji14], har dock patinan

Det är förövrigt den användare som hette Dialo tidigare på IG

Synd att han försvann, han var lite småskum den liraren om man söker runt efter han. Har han en ny IG eller hänger han bara på forum nuförtiden?

Varför väljer man att bära en Panerai med plastskyddet på?

8Kq5eZK.jpg

Haha, jag skojade om att göra sådär när det var "beater-mode" :p han vill väl hålla sin klocka i mint condition eller något.

Helt tvärtom från hur jag kommer behandla min 372:a när den kommer, får gå ner på lekplatsen och ge den till kidsen i sandlådorna, då får man nog skön patina på plexit iaf

Orelatarat: men jag har hört rykten om att alla panerai med bettarinicase och p5000 ska gå över till målade tavlor och att sandwich ska bli mer reserverat för mer "high-end" pannor. Någon mer som hört något om detta?

Jag tycker vi alla ignorerar denna tråden tills min panna anländer :p deppigt att se sandwichtavlor ute i solen när jag sitter med en sketen Orient på armen i gråa skåne

Tillbaka
Topp