Andreas777
Basic
Ja som 514 en 1940 boett på 47 mmÄr det samma case som 00512/14 fast annorlunda tavla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja som 514 en 1940 boett på 47 mmÄr det samma case som 00512/14 fast annorlunda tavla?
Glaset är annorlunda också, förutom det uppenbara som datum och subsekund. 514 har ett något välvt safir medan 587 har plexi väl.Är det samma case som 00512/14 fast annorlunda tavla?
Juste.. plexiGlaset är annorlunda också, förutom det uppenbara som datum och subsekund. 514 har ett något välvt safir medan 587 har plexi väl.
Sjukt snygg! Ett mästerverk[emoji2]
Testar cali...
Instämmer, såg riktigt trevligt ut.Riktigt snygga canvasband!
Om jag inte minns fel så har Luxury Watches i Stockholm en 590 inne. egbert
Ser ut som du har lite trevligt påskpyssel framför dig! Glad PåskPanerairelaterat i brevlådan idag.. Härligt att komma hem när det ligger lite "tjocka" brev och väntar.
Ett mörkgrönt canvas från AW och ett nästan lika mörkgrönt ledur från MJ!! Tack för det Pöjkar!!
Visst faan! Höll på att glömma.. Fick ju hem ett ledur från Cheepo i förra veckan också!! Tack för det också! Nu har jag 3 nya straps att testa..
Men det får bli under Påskhelgen. Det blir Dwellern som får hänga med frun och mig på lite äventyr i storstan imorrn och på fredag!
Måste ju matcha hennes Explorer;-)
Nu har jag i alla fall en triss i canvas!!;-)
En riktigt patinerad PAM382..
Det där är fan inte patina!! Det är någon som använt den stackars klockan i ett labb och odlat typ... Något jätte äckligt på den!!!Kollegan visade den där patinerade på Instagram.
Stört cool! Synd på att tavlan så fräsh bara
Det där är fan inte patina!! Det är någon som använt den stackars klockan i ett labb och odlat typ... Något jätte äckligt på den!!!
Den är gjord i Brons OCH så har den använts som jag skrev!!Eller... Så är den gjord utav brons
Fast jag tycker att galen-vetenskapsman-i-ett-underjordiskt-labb teorin var mycket bättre!
Den är gjord i Brons OCH så har den använts som jag skrev!!
Självklart!!Undrar om det gröna på klockan lever...
Bättre då att börja förhandla från 55!Det är därför man förhandlar MJ24
Men moms tull och frakt så hamnar du runt 70-75k sen är det ju inte tok dyrt att ta sig till NY men med en dollar på 8,6 blir det ganska dyrt ändå. Samt att dom hade inge butik på Manhattan... Men jag säger kör, kan bli en trevlig resetråd[emoji3]Bättre då att börja förhandla från 55!
Inte för mig i dagsläget.Men moms tull och frakt så hamnar du runt 70-75k sen är det ju inte tok dyrt att ta sig till NY men med en dollar på 8,6 blir det ganska dyrt ändå. Samt att dom hade inge butik på Manhattan... Men jag säger kör, kan bli en trevlig resetråd[emoji3]