• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

20140523_094100 - Copy.jpg

Top 3 bästa Pannan du kan äga ....

Panerairelaterat i brevlådan idag.. Härligt att komma hem när det ligger lite "tjocka" brev och väntar.
image.jpg

Ett mörkgrönt canvas från AW och ett nästan lika mörkgrönt ledur från MJ!! Tack för det Pöjkar!!
image.jpg

Visst faan! Höll på att glömma.. Fick ju hem ett ledur från Cheepo i förra veckan också!! Tack för det också! Nu har jag 3 nya straps att testa..
image.jpg

Men det får bli under Påskhelgen. Det blir Dwellern som får hänga med frun och mig på lite äventyr i storstan imorrn och på fredag!
Måste ju matcha hennes Explorer;-)
Nu har jag i alla fall en triss i canvas!!;-)
image.jpg

Någon som har erfarenheter av PAM 590?
Den vekar ha målade index, gillar egentligen sandwich bättre, men det är något med denna som tilltalar mig. Kanske är det det grymt snygga bandet som sitter på. Gillar också välvda glas, men detta verkar höra till de lite plattare?
Finns en till ganska bra pris på chrono24 i NY...

image.jpg

Panerairelaterat i brevlådan idag.. Härligt att komma hem när det ligger lite "tjocka" brev och väntar.
image.jpg

Ett mörkgrönt canvas från AW och ett nästan lika mörkgrönt ledur från MJ!! Tack för det Pöjkar!!
image.jpg

Visst faan! Höll på att glömma.. Fick ju hem ett ledur från Cheepo i förra veckan också!! Tack för det också! Nu har jag 3 nya straps att testa..
image.jpg

Men det får bli under Påskhelgen. Det blir Dwellern som får hänga med frun och mig på lite äventyr i storstan imorrn och på fredag!
Måste ju matcha hennes Explorer;-)
Nu har jag i alla fall en triss i canvas!!;-)
image.jpg
Ser ut som du har lite trevligt påskpyssel framför dig! Glad Påsk :)

Det är någon som använt den stackars klockan i ett labb och odlat typ... Något jätte äckligt på den!!![/quote]

Tror det räcker med att ha den liggandes i glas medelhavsvatten över natten... Samt i ett glas Cola för att återställa den.

• Like
Reactions: Wi
Men moms tull och frakt så hamnar du runt 70-75k sen är det ju inte tok dyrt att ta sig till NY men med en dollar på 8,6 blir det ganska dyrt ändå. Samt att dom hade inge butik på Manhattan... Men jag säger kör, kan bli en trevlig resetråd[emoji3]
Inte för mig i dagsläget.
Hade jag varit intresserad av en 590, hade jag nog tittat i USA eftersom priserna ligger betydligt lägre där. Givetvis får man kallt räkna med moms, men större handlare kan man förhandla med om fraktkostnad, försändelsens värde o s v.
Har nog delvis att göra med att 590 är en limiterad utgåva för endast USA än så länge.

Tillbaka
Topp