Satans snygg! Grymt med korvtavla, men jag är biased...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kommer, tog mig rätt många år innan jag såg tjusningen. Men det kommer förhoppningsvis för klockan är underbar.Förstår mig faktiskt inte på Panerai.
Är lite sugen på en 564, var på Nymans och provade en 510 för ett par veckor sedan, och suget blev ännu större. Säljaren var osäker på när de skulle få in den, kanske inte alls. Han sa även att Panerai eventuellt skulle sluta med sandwich dial på den modellen och istället börja med når nytt de kallade hollowed dial, kanske redan på den serie som släpps nu. Nån som hört nåt om detta? sett hur det ser ut?
Blir nog att försöka hitta en 564 nånstans i Europa...
Eller så kan man ju alltid skaffa en destro.Bli vänsterhänt och ha den på höger. Problem solved. [emoji14]
Funderar och funderar. Nån lokalt (sthlm) boende rad-ägare (47 mm) som är sugen på ett bytlån?
Det kommer, tog mig rätt många år innan jag såg tjusningen. Men det kommer förhoppningsvis för klockan är underbar.
Bra svar, skulle inte förvåna mig om det ändå blir en Panerai trots allt lite längre fram
1. Vilken Budget har du?Dom är ju så snygga, hur fan ska man kunna bestämma vilken klocka man ska köpa när man blir så läskad överallt på forumet.
Pengar finns men det finns fler klockor än pannor typ choklad araber och Vc overseas för att nämna några. Men det skulle kanske kunna bli en 510 den har jag provat och sitter kalas jämnfört med 312 som inte alls funka, plus nåt mer. Men just nu är jag väldigt vilsen och saknar en klocka med länk i lådan.1. Vilken Budget har du?
2. Gå till Nymans och prova dig fram. Där kan du få en feeling av storlek, typ av tavla osv...
3. Lägg ut en köpannons på K&S
Klart [emoji2]
WTB Pam 372, alla ledtrådar uppskattas har hittils scannat igenom chrono24, danskarna, tidssonen och lite på paneristi. Föredrar att köpa begagnat och inom EU.
Kollade själv idag, om än inte så ingående. Finns ju ett gäng ute på Chrono24, åtminstone en begagnad från Tyskland.
Välkommen tillbaka.Blivit med Panerai igen...!
Saknade blev för stor, och när Bingoraalf skulle sälja sin 510, passade det bra att komma med i gänget igen (tyvärr för sent för GTG:n).
Jag har hört av mig till alla begagnade på chrono24 som jag hittar referenser på och känner att jag litar på. De flesta har svarat att klockan är såld. Däremot har jag reserverat en oanvänd från 2014 hos timetowatch.dk Den hamnar på 57 inkl frakt vilket i sammahanget får ses som ett fullt rimligt pris.
Blivit med Panerai igen...!
Saknade blev för stor, och när Bingoraalf skulle sälja sin 510, passade det bra att komma med i gänget igen (tyvärr för sent för GTG:n).
Vad är detta?Fruktstund!
Ha en skön helg
//S
Pam587. Det finns fler referenser som har marina militare på tavlan bla 217 och 36. Grymt coola[emoji2]Vad är detta?
Måste ha.Pam587. Det finns fler referenser som har marina militare på tavlan bla 217 och 36. Grymt coola[emoji2]
Jag är med dig... Jag har varit på jakt efter 217 men något annat kom i mellan. 587:an går att få något billigare så det blir kanske en sån...Måste ha.
Vad pratar vi för pengar?Jag är med dig... Jag har varit på jakt efter 217 men något annat kom i mellan. 587:an går att få något billigare så det blir kanske en sån...
587 90'-100' och en fin 217 runt 150' priserna är oprutadre.Vad pratar vi för pengar?
587 90'-100' och en fin 217 runt 150' priserna är oprutadre.