Vasaru saru?!Jag tycker vi alla ignorerar denna tråden tills min panna anländer deppigt att se sandwichtavlor ute i solen när jag sitter med en sketen Orient på armen i gråa skåne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vasaru saru?!Jag tycker vi alla ignorerar denna tråden tills min panna anländer deppigt att se sandwichtavlor ute i solen när jag sitter med en sketen Orient på armen i gråa skåne
ref ? Så förbannat sexig.. funderar fan på att spräcka klockbudgeten i sommar alltså..Längesen jag postade här märker jag!
Sitter shotgun med 005an på olivgrönt canvas
Okej tack vill ha en nu..
ref ? Så förbannat sexig.. funderar fan på att spräcka klockbudgeten i sommar alltså..
Extremt snygg klocka! Bär den med stolthetKlart du ska spräcka klockbudgeten! Refen är 005, mao högglanspolerad bettarini-boett, sub-sek målade sausage-index och OP-logo på tavlan. En mycket trevlig klocka som man inte ser så jättemånga, här på forumet iaf.
Extremt snygg klocka! Bär den med stolthet
Snarlika modeller är 000, 111 och 112. Svårt att inte hitta någon att gilla bland dem. holmjohaan
Får testa mellan 005an o 111an då båda är riktigt fina..Precis.
000an är typ identisk med 005an men utan sub-sek.
111an är typ identisk men har sandwich-tavla utan logo samt glasbaksida, och 112an är som 111an fast utan sub-sek.
Har fått upp ögonen för PAM 512. Kanske avhandlats i tråden redan men är det väntetid på en sån pjäs om man beställer nytt?
Som jag gissade. Och att hitta en begagnad kan man säkert glömma.Du kan generellt räkna med att få vänta 2-6 månader om de (Nymans) inte har den på hyllan.
Som jag gissade. Och att hitta en begagnad kan man säkert glömma.
Någon som har mer info om denna modell? Refnr, år, pris, tillgänglighet?
Är urtavlan grå/blå eller svart? Antingen beroende på ljus eller olika modeller?Ser ut som en PAM25.
Hej. Grattis till en riktig fin klocka.Som relativt ny ägare av en Panerai vill jag bara säga hej till er andra likasinnade. Härlig tråd att följa för att inspireras och lära av er proffs!
Som relativt ny ägare av en Panerai vill jag bara säga hej till er andra likasinnade. Härlig tråd att följa för att inspireras och lära av er proffs!Välkommen!
Som relativt ny ägare av en Panerai vill jag bara säga hej till er andra likasinnade. Härlig tråd att följa för att inspireras och lära av er proffs!
Jag hade med mig en 233:a och en med custom namntavla.Molle
Lite nyfiken vad det var för klocka du hade med dig på gtgn? Tavlan såg intressant ut
Jag hade med mig en 233:a och en med custom namntavla.
Coolt Är tavlan AM eller något man kan beställa från panerai?
En snubbe i Asien som gjorde för typ 10 år sedan (han gör det inte längre).
Bingoraalf kolla här då...;-)I solen...
Bingoraalf kolla här då...;-)