WristshotLunchade idag med en viss klocksnackare som vill förbli anonym.. han hade iaf dessa två liggandes hemma...
.. och nej, jag har aldrig varit så avundsjuk i mitt liv.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
WristshotLunchade idag med en viss klocksnackare som vill förbli anonym.. han hade iaf dessa två liggandes hemma...
.. och nej, jag har aldrig varit så avundsjuk i mitt liv.
![]()
Or it didn't happen?Wristshot
Han visade mig endast bilder på luren... Fick ej klämma på klockornaWristshot
Hmm du fick bara se bilder... snåltHan visade mig endast bilder på luren... Fick ej klämma på klockorna
Det som gjorde mest ont var att få reda på vad han fick betala för Slytechen 2008...![]()
Japp.. förstår iofs att han inte vill gå runt med klockor för nära miljonen på handlederna innan han ska träffa en random klocksnackare för första gången.Hmm du fick bara se bilder... snålt![]()
Aha, trodde ni kände varandra sedan tidigare.Japp.. förstår iofs att han inte vill gå runt med klockor för nära miljonen på handlederna innan han ska träffa en random klocksnackare för första gången.
Nice armband..
Grymt jobb..Tog du bort en Keeper? Ser lite kort ut klockan 6...Fixar ett längre så det ser rätt ut!![]()
Japp, första gången, han köpte en klocka av mig. tro mig, jag försökte.. får försöka igenAha, trodde ni kände varandra sedan tidigare.
Upplys om att han är välkommen på nästa pannagtg och att han får ta med dem så vi kan kladda på dem![]()
Slytech har jag sett/läst om tidigare men vad är det ref bredvid?Japp, första gången, han köpte en klocka av mig. tro mig, jag försökte.. får försöka igen![]()
5218-201?Slytech har jag sett/läst om tidigare men vad är det ref bredvid?
Slytech har jag sett/läst om tidigare men vad är det ref bredvid?
Stämmer bra5218-201?
Det stämmer även det du sa, killen sitter på 800-1000k i Panerai. Good for himStämmer bra![]()
Grattis!Sprillans ny 590 på armen sedan igår
![]()
![]()
![]()
Länge sedan jag senast fick va med här på riktigt. Kul!
Trevlig fredag!
![]()
Riktigt fin! Välkommen till KS roligaste tråd!Sprillans ny 590 på armen sedan igår
![]()
![]()
![]()
Trevlig fredag!
![]()
Grattis!! Sjukt bra den därSprillans ny 590 på armen sedan igår
![]()
![]()
![]()
Trevlig fredag!
![]()
Ahh, fett bra val!! Har aldrig slutat sakna min..Sprillans ny 590 på armen sedan igår
![]()
![]()
![]()
Trevlig fredag!
![]()
Ahh, fett bra val!! Har aldrig slutat sakna min..
Lite OT från ditt klockköp men hur förhåller sig contemporary vs historic till luminor vs luminor 1950?Tack, har länge funderat på vad jag skulle köpa som nästa Panerai, har tidigare haft ett x antal från Historic serien, ett par från Contemporary med har inte fått 1950-boetten att fungera på mina handleder. När 8 days kom på tavlan så tappade jag intresset en aning men när denna släpptes tänkte jag att den ska jag äga någon gång.
Nu var det dags helt enkelt![]()
Lite OT från ditt klockköp men hur förhåller sig contemporary vs historic till luminor vs luminor 1950?
Det gjorde du. När jag läste ditt inlägg igen förstod jag. Trodde du särskiljde 1950 från contemporary, därav min fråga. Trodde jag fått något om bakfoten.Luminor = Historic
Luminor 1950 = Contemporary
Om jag förstod din fråga rätt?![]()
Köp den igen dåAhh, fett bra val!! Har aldrig slutat sakna min..
Någon gång säkert. Dock finns som bekant en viss annan Paneraimodell som Allt handlar om just nu...Köp den igen då![]()