• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

House of cards säsong 5 - Joel Kinnaman med 610 :)

IMG_1569.JPG
Såklart han har en 610! Har ju alla coola killar :)

Jaha. Behöver sälja min Rolex GMT för att få loss lite pengar pga ofrivilligt bilbyte. Sneglar tillbaka till panerai igen då jag egentligen saknat 005an sen @JMolin tog över den.

Spanar lite på 390. Sucker för guldvisare. Något tveksam till den bruna tavlan. Så, ni som ägt en, några åsikter?

Har annars runt 50k att leka med och pendlar mellan en Panna eller två andra mindre dyra klockor istället.

PAM390
IMG_2691.JPG
IMG_2692.JPG
IMG_2693.JPG

Jaha. Behöver sälja min Rolex GMT för att få loss lite pengar pga ofrivilligt bilbyte. Sneglar tillbaka till panerai igen då jag egentligen saknat 005an sen @JMolin tog över den.

Spanar lite på 390. Sucker för guldvisare. Något tveksam till den bruna tavlan. Så, ni som ägt en, några åsikter?

Har annars runt 50k att leka med och pendlar mellan en Panna eller två andra mindre dyra klockor istället.

PAM390
IMG_2691.JPG
IMG_2692.JPG
IMG_2693.JPG

PAM390 är ball men boetten på den är ganska fet! Bärs större en 111, 112 etc.

Snurrade 2-3 st 390 på köp och sälj för några månader sen men misstänker att de är sålda? Men vem vet, sök och se om de kanske förblev osålda...

Är det så? Jag trodde den var den vanliga "äldre" Bettarini, dvs. 44x51x14.5mm.

Dom har gjort något med caset på den referensen, kommer dock inte ihåg vad det var. Finns artiklar om detta men hinner inte leta nu :p

Jag testade en samtidigt som jag hade en 111 på armen och det va skillnad.

Kan va glasringen? alt. boettlocket?

Tillbaka
Topp