• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Du ska givetvis då ha en 422:a.

IMG_5670.JPG

IMG_6354.JPG

Där har vi den! Magisk.

Hahaha gissar att du inte har någon som väcker dig klockan 6 på morgonen och vill lägga pussel och blåsa såpbubblor :p
Om du menar tvååringen så har vi en sån där som är uppe till 22 och vägrar kliva upp på morgonen. Han vaknade förvisso av sig själv redan 07:30 imorse.

Finns det någon som sett den live? Jag har svårt att tror att den skulle få en hype utöver det som redan finns. Vad är nytt? mindre, nytt urverk och blå subsekund är väl ingen revolution? Har jag missat något?
Den är helt klart jättefin, men fattar inte heller grejen. Jag för egen del skulle aldrig köpa en Pannasub i lilla 42mm..

Men du hejar på mig att jag ska köpa en Radiomir 1940 i 42mm? Skillnad?
Hejar på mig själv också, vill lätt ha en 512/574! Grym dressare för oss Risti!
Suben skulle jag dock trots de 42mm inte riktigt beteckna som dressare :p

Edit: 682 har väl lite samma syfte som Due; nya målgrupper och smalare handleder. Jag har varken små handleder eller behöver fångas in, jag är som bekant redan fett fast :p

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp