CorrectLuftballong?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
CorrectLuftballong?
Inte ok, hahaCorrect
Den där är i bra kamp mot 690, 422, m.fl.Hmmm.............
Är du säker på att den är grön?Snabb photoshop för att se ungefär hur den skulle se ut när lumen är laddad.. LIKE
Tror den lyser grönt när lumen är laddad?Är du säker på att den är grön?
Är den inte alltid grön? Menar du att ecru kan lysa fräscht beige?Är du säker på att den är grön?
Tror den lyser grönt när lumen är laddad?
Nu hittar jag inte fotot på min 630 där färgen är tydligt väldigt turkosblå ... men 359:an och 605:an nedan borde väl säga något. Jag noterat att 416 faktiskt är grön, dock.Är den inte alltid grön? Menar du att ecru kan lysa fräscht beige?
Du har rätt, va ju den färgen på min 372 medNu hittar jag inte fotot på min 630 där färgen är tydligt väldigt turkosblå ... men 359:an och 605:an nedan borde väl säga något. Jag noterat att 416 faktiskt är grön, dock.
Det här kan säkert vara synvillor, förvisso. Men som sagt, 416 ger inte denna färgen och den har definitivt ecru-färg annars.
Ja den där gillasSnabb photoshop för att se ungefär hur den skulle se ut när lumen är laddad.. LIKE
Fan den är bra!!!
Ja den är ju det - Jag har ju testat lite olika men just nu faller det tillbaka till att basmodellerna är jävligt bra helt enkeltFan den är bra!!!
Den är ju också cool, iofs bara sett den på bild. Aldrig testat live....Men som alltid är man suktad på fler modeller, just nu rätt nyfiken på att komplettera med en 024
Hen borde fokusera med på manikyr än klockor......
Den är mysig - Ska se vad jag har mer för funderingar efter veckans visit i Neuchâtel - Gissar på att man kommer få med sig ordentligt med intryck...Den är ju också cool, iofs bara sett den på bild. Aldrig testat live....
Shit, missade det där förut! Jävla knarkarnagel det där!Hen borde fokusera med på manikyr än klockor......
Fy satan!! Missade det!!Hen borde fokusera med på manikyr än klockor......
Kanonbra! Kör!Hmmm.............
Då är vi två.Sjukt vad sugen jag har blivit på denna!
Du får väl ta dig till krons och testa denSjukt vad sugen jag har blivit på denna!
Ja jag borde väl detDu får väl ta dig till krons och testa den
Då kan du passa på att testa allt annat nyinkommet. De har bla fått in bmg tech:en.Ja jag borde väl det
Kanonbra! Kör!
Då är vi två.
Du får väl ta dig till krons och testa den
Nej. Jag bara luras. Eller...Vadå, har det kommit till butik?