En oavsiktlig mini-GTG låter det somBlir en farlig lunch i morgon mao...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En oavsiktlig mini-GTG låter det somBlir en farlig lunch i morgon mao...
Nej. Jag bara luras. Eller...
Jo. Den finns hos krons. Om någon nu inte köpt den sedan i fredags.
Antingen mini-GTG eller slagsmål om 682an..En oavsiktlig mini-GTG låter det som
Listar 8 500 € enligt Panerais hemsidaOfan, vad kul. Kommer du ihåg vad den listar?
Då borde ju även Nymans få sina snart gissar jag.
hehe. en lång kö i alla fall. men oroa er inte. de skulle få in fler under hösten sa de.Antingen mini-GTG eller slagsmål om 682an..
Det Panerai missade var att 0-3 också borde ha lume för att fylla någon funktion.Hade ingen susning om at PR visaren hade lume?!? Nästan onödigare(läs coolare) än Omega Grey Sides lume på kronan!!!
Bra info.Sorry 682 är för liten spontant efter dagens test. Är ju inte en Panerai för Paneristis om ni frågar mig. Kanonfin men blir ju helt enkelt för liten för att kännas på riktig.
Haha det vet jag inte men min högst personliga åsiktBra info.
Tänkte du på att det var rätt långa bandhorn? Eller såg jag fel?Haha det vet jag inte men min högst personliga åsikt
Inget jag direkt tänkte på, den satt väldigt bra och är en utmärkt klocka om man tycker 44 och uppåt är för stort. Förstår helt klart varför de tagit fram modellen, sen känns det inte riktigt som Panerai för mig men då har man ju vant sig vid 44, 45 och 47.Tänkte du på att det var rätt långa bandhorn? Eller såg jag fel?
Jag tyckte dock att den satt likvärdigt med en 024a storleksmässigt.Inget jag direkt tänkte på, den satt väldigt bra och är en utmärkt klocka om man tycker 44 och uppåt är för stort. Förstår helt klart varför de tagit fram modellen, sen känns det inte riktigt som Panerai för mig men då har man ju vant sig vid 44, 45 och 47.
Påminn mig. Vad skulle ni göra?Snart blir det live-tråd i dagarna två, i morgon smäller det! Panerai here we come
Eh inte så mycket mer än att vi drar ner 8 personer till Neuchâtel och njuter i lite lyx samtidigt som vi får guidad tur i Panerai Manufacture och även får delta i en Watchmaking Masterclass...Påminn mig. Vad skulle ni göra?
Haha, jo den är ju...... speciellIngen som går igång på vit Due med blå visare och guldcase då? Nu blir jag besviken på er.
Ibland känns det som att Panerai jävlas med flit ...
Där har vi den!! Den perfekta pannan! Eller vänta sa du Due..?
Uääh
Snyggt! Visste inte att vi hade en 609 på forumet
Det var ju med två herrar från Nymans och Krons och någon mer va? Så, nej, de är nog inte officiellt på forumet.Snyggt! Visste inte att vi hade en 609 på forumet
Juste jaDet var ju med två herrar från Nymans och Krons och någon mer va? Så, nej, de är nog inte officiellt på forumet.