• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blir galen av den här väntan på Pannan! :banghead:
Men under tiden så kan man ju köpa något trevligt läder, gummi, canvas eller annat. Vad rekommenderas att köpa till en 112:a? Ska sägas att jag redan har ett kanonfint läder från @MickeJ

Canvas kan jag rekommendera

20170917_152918.png

Blir galen av den här väntan på Pannan! :banghead:
Men under tiden så kan man ju köpa något trevligt läder, gummi, canvas eller annat. Vad rekommenderas att köpa till en 112:a? Ska sägas att jag redan har ett kanonfint läder från @MickeJ
Bra val av Panna, till att börja med. Modellen är tacksam att styla. Canvas i oliv och sand, mattsvart skinn etc. Enligt mig är denna modell råare mer än fin så alligator går bort till förmån för hemmagjorda remmar. En tacksam modell att leka runt med.

Var förbi och tittade på Panerai i Krons skyltfönster igår, 47mm pannorna såg riktigt stora ut. Blir lite tveksam till om jag kan bära en 372 i framtiden :( Måste nog medverka på en GTG och ta reda på det :D
Sväng in nästa gång och ve om att få prova. Precis som @stelah säger så går det inte riktgt att få en uppfattning utan att prova! Annars finns ju alltid 390.

Tillbaka
Topp