Är detta verkligen samma? (Undrar herr Färgblind)Huh? Det är två mörkblåa på bilden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är detta verkligen samma? (Undrar herr Färgblind)Huh? Det är två mörkblåa på bilden.
Ah. Nä. Samma färg, annan typ av band.Är detta verkligen samma? (Undrar herr Färglind)
Jag menar säljer för billigt. Det kan vara lätt gjort om man själv suktar efter annat samtidigt som presumtiva köpare knappast hjälper dig med värdehöjande argument.Hur menar du? Lägger mig?
Med dina handleder ska du behålla den och köpa en 47mm Luminor. Det är liksom inget snack ens.Frågan är om jag inte skulle ångra mig om jag sålde.
Den är riktigt bra och passar till allt.
PAM00425
Inte samma färg på sub-gummit. Däremot på vanliga OP-gummit, som @mårt säger.Är detta verkligen samma? (Undrar herr Färgblind)
Jag gillar den mer och mer, den var på väg ut ett tag tur att man tog sitt förnuft till fånga och inte sålde. Bjuder gärna på en bild till.Sjukt cool!
En modell jag aldrig sett eller provat
Haha.Med dina handleder ska du behålla den och köpa en 47mm Luminor. Det är liksom inget snack ens.
Båt kan man inte ha på armen, den visar inte tiden heller.Haha.
Är egentligen ute efter något på länk. Hmm. Vi får se. Ska ju köpa båt också. Fan.
Jag har nog ett gäng billigare varianter. Drar ett pm.Ingen som råkar ha ett 24mm svart läder med typ vita kontraststygn att sälja?
Lite positivt överraskad över prissättningen på en del ändå. Inget ”handlare-påslag” direkt. T.o.m lite prisvärt.
26mm sådan har jag Det hjälper inte va?Ingen som råkar ha ett 24mm svart läder med typ vita kontraststygn att sälja?
Den där känner jag igenTestkörning
.
Eller 619? @mårt är ju känd för sina handlederDen där känner jag igen
Är det en 572 eller 620? Subsekunden ser liten ut så jag säger 620
Vilket rykte. Nej, det är en 620.Eller 619? @mårt är ju känd för sina handleder
Japp, känns som en jävla damklocka bredvid mina andra pjäserVilket rykte. Nej, det är en 620.
För övrigt är den ju yttepytteliten!!
Har de den inne på nymans el krons?Vilket rykte. Nej, det är en 620.
För övrigt är den ju yttepytteliten!!
I do agree.Japp, känns som en jävla damklocka bredvid mina andra pjäser
Men på handleden sitter den underbart tycker jag
Nej.Har de den inne på nymans el krons?
Var prova du den då?
HemlisVar prova du den då?