Sundström
Guld
Kul att du hittade en panna! Den ser ut att sitta som gjuten på digBytte till svart orginalgummi. Sitter otroligt skönt!
Hur känns det nu när du haft den ett par dagar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att du hittade en panna! Den ser ut att sitta som gjuten på digBytte till svart orginalgummi. Sitter otroligt skönt!
Det är allt lite drygt att hela tiden testa olika band. Man blir liksom aldrig nöjd. Facebook, Instagram och hemsidor genomsöks efter olika ställen att handla straps på.Kul att du hittade en panna! Den ser ut att sitta som gjuten på dig
Hur känns det nu när du haft den ett par dagar?
424 heter californian, och den ligger på min önskelista också. Jag förstår dig.Det är allt lite drygt att hela tiden testa olika band. Man blir liksom aldrig nöjd. Facebook, Instagram och hemsidor genomsöks efter olika ställen att handla straps på.
Men klockan är det inget fel på! Jag tar fortfarande massor med kort på sandwichtavlan och leker med kronskyddet så att det snart kommer krävas en helservice av kronskyddsmekanismen.
Lyckades lirka med frugan till Västerås i eftermiddag för att äta på restaurang. Som av en händelse ligger Nymans i närheten.
Hoppas på att där hitta något trevligt läder att berika klockan med.
Ni vet hur det är, när man fått hem objektet så letar man genast efter nästa. Denna gång är inget undantag.
Jag är sugen på @mårts vita och hoppas den förblir osåld tills jag hittat medlen för att lösgöra den från honom.
Skulle absolut behöva testa pannorna med wirelugs. Gillar @stelahs 388 mycket men även 425 är hyperintressant. Den där varianten med Californa-dial skulle jag kunna tänka mig....
Ja ni hör ju... Det kommer ta en ände med förskräckelse detta.
Det är allt lite drygt att hela tiden testa olika band. Man blir liksom aldrig nöjd. Facebook, Instagram och hemsidor genomsöks efter olika ställen att handla straps på.
Men klockan är det inget fel på! Jag tar fortfarande massor med kort på sandwichtavlan och leker med kronskyddet så att det snart kommer krävas en helservice av kronskyddsmekanismen.
Lyckades lirka med frugan till Västerås i eftermiddag för att äta på restaurang. Som av en händelse ligger Nymans i närheten.
Ni vet hur det är, när man fått hem objektet så letar man genast efter nästa. Denna gång är inget undantag.
Jag är sugen på @mårts vita och hoppas den förblir osåld tills jag hittat medlen för att lösgöra den från honom.
Skulle absolut behöva testa pannorna med wirelugs. Gillar @stelahs 388 mycket men även 425 är hyperintressant. Den där varianten med Californa-dial skulle jag kunna tänka mig....
Ooh.... 557 måste vara en 372:a med kronskyddet på "rätt" sida?Lekte en del med olika band på min 112:a också, men jag har suttit väldigt nöjd med orginalbandet på min 557.. Assolutamente rules!
PAM424 med cali dial är en framtida dröm!
Annars finns ju alldeles nya PAM740
*dumpar kamerarullen, varning för halvkassa bilder...Ooh.... 557 måste vara en 372:a med kronskyddet på "rätt" sida?
Bild på din finns inte eller?
Så jävla bra.*dumpar kamerarullen, varning för halvkassa bilder...
Grymt djävulskt trevlig den där!!*dumpar kamerarullen, varning för halvkassa bilder...
Det är allt lite drygt att hela tiden testa olika band. Man blir liksom aldrig nöjd. Facebook, Instagram och hemsidor genomsöks efter olika ställen att handla straps på.
Kul!Ska också på Nymans Västerås i em med tanten. Morsar om jag får syn på herrn.
Den är i säkert förvar hos en samlare..Är det där forumslampan?
I så fall kan du sälja lugnt och köpa tillbax när du önskar
näVar det någon som sa grön panerai?
VälkommenBjuder in mig sjäv i er sköna hörna. Har aldrig fattat grejen med Panerai. Tills den sitter tryggt på armen. Nu fattar jag....
Välkommen in i värmen!Bjuder in mig sjäv i er sköna hörna. Har aldrig fattat grejen med Panerai. Tills den sitter tryggt på armen. Nu fattar jag....
Jävla trevligt verk de har tagit fram i P.4000 alltså!En för er ass lovers där ute
Utan tvekan bästa baksidan jag haft på en pannaJävla trevligt verk de har tagit fram i P.4000 alltså!
Just ja, du är ju också Panna-ägare nuBjuder in mig sjäv i er sköna hörna. Har aldrig fattat grejen med Panerai. Tills den sitter tryggt på armen. Nu fattar jag....
Blev ju så sugen när du började göra snedstegJust ja, du är ju också Panna-ägare nu
Blir alldeles förvirrad av allt folk som köper och säljer klockor. Kan inte alla bara hålla sig till ett märke!!
En fråga där. Man ser serienummer etc väldigt tydligt. Är det en bra idé? Är det en dålig idé?En för er ass lovers där ute
Generellt brukar man väl försöka dölja serienummer. Men jag har aldrig riktigt förstått varför? Är det för att piratkopierare inte ska kunna använda just ditt serienummer på en kopia? Kan man använda klockans serienummer till att begå andra tokigheter?En fråga där. Man ser serienummer etc väldigt tydligt. Är det en bra idé? Är det en dålig idé?