Ge nu inte den där andra tråden-skaparen vatten på sin kvarn.Det känns som att det går trögare på k&s rent allmänt nu om man jämför med tidigare. Förra året flippade jag en del och då fick jag mina klockor sålda inom en månad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ge nu inte den där andra tråden-skaparen vatten på sin kvarn.Det känns som att det går trögare på k&s rent allmänt nu om man jämför med tidigare. Förra året flippade jag en del och då fick jag mina klockor sålda inom en månad
"En del"Det känns som att det går trögare på k&s rent allmänt nu om man jämför med tidigare. Förra året flippade jag en del och då fick jag mina klockor sålda inom en månad
Vart kommer remmen ifrån?Upp på spåret igen!
Peter Watchacc / Thailand - han är lättgooglad. @RicVin har en också, fast annan färg.Vart kommer remmen ifrån?
Du menar denna!! Undrar var fan jag fick den ifrån?!...;-)Peter Watchacc / Thailand - han är lättgooglad. @RicVin har en också, fast annan färg.
En Date-arrini!Vågar man posta icke-Bettarini nu?
Riktigt bra.Du menar denna!! Undrar var fan jag fick den ifrån?!...;-)
Det låter som att du är missnöjdDu menar denna!! Undrar var fan jag fick den ifrån?!...;-)
Inte då!! Den är kanon! Skulle gärna ta den andra också!!Det låter som att du är missnöjd
Vad är detta ?Nu tänkte jag posta något ni inte sett förut
Har funderat lite på att ha smeknamn på mina klockor... Kommit på Greenie, limey, raddie ... Men tror fan date-arrini var bäst hitilsEn Date-arrini!
Fräck! Vilken ref är det?Nu tänkte jag posta något ni inte sett förut
Lilleman, tummetott och slickepott?Har funderat lite på att ha smeknamn på mina klockor... Kommit på Greenie, limey, raddie ... Men tror fan date-arrini var bäst hitils
Hittar ju massa referenser men inget inköpsställen?Peter Watchacc / Thailand - han är lättgooglad. @RicVin har en också, fast annan färg.
http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=7465201&rid=0#msg_7465201Hittar ju massa referenser men inget inköpsställen?
Vad är detta ?
Fräck! Vilken ref är det?
Jag är inte helt positivDet är någon standardref som är moddad av Noir tror jag de heter.
Jag kan hålla med om att jag önskar mig att Panerai släpper ifrån sig lite nya LE i 44/45mm - Vore inte helt dumt!PAM00685
Riktigt trevlig men som vanligt med de flesta LE så har den en mindre trevlig diameter.
Någon har en hemlig beundrare...
Gör allt för att @mårt ska bli min date-arrini till helgen.Någon har en hemlig beundrare...
Date-arrini, love it