Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här kommer de!
Den är grym den därTål att ses igen....
God natt...
Destro Kör du den på vänster eller höger arm?Guldvisare asså!
Destro är så jäkla snyggt! Och balsam för själen för en vänsterhäntGuldvisare asså!
Har kört höger ända sedan jag började gå i skolan. Är vänsterhänt, så det faller sig mest naturligt för mig.Den är grym den där
Destro Kör du den på vänster eller höger arm?
Så jävla bra, perfekta valet för dig mao.Har kört höger ända sedan jag började gå i skolan. Är vänsterhänt, så det faller sig mest naturligt för mig.
Rimligt! Är ju bara vänsterhänta som kör klockan på höger.Har kört höger ända sedan jag började gå i skolan. Är vänsterhänt, så det faller sig mest naturligt för mig.
Yes! Har fantiserat lite om att köra på och sälja subben till förmån för en PAM569, men vågar inte riktigt ta klivet..Så jävla bra, perfekta valet för dig mao.
569 är typ en av de bästa subarna. Kör förfan !Yes! Har fantiserat lite om att köra på och sälja subben till förmån för en PAM569, men vågar inte riktigt ta klivet..
Så mycket bättre än de flesta andra subbarna. Go go!Bara tavlan alltså!!
Bilden lånad..
Om den subben hade funnits för högerhänta...Bara tavlan alltså!!
Bilden lånad..
Nae, finns ej. Närmaste är 305 , men den har ingen våffeltavla. Det är ju den man vill haOm den subben hade funnits för högerhänta...
(För visst finns den inte...?)
Så sant.Nae, finns ej. Närmaste är 305 , men den har ingen våffeltavla. Det är ju den man vill ha
På temat Pannor för vänsterhänta.. 217 är ju lätt den coolaste av dem alla!En bättre kaffekopp idag.
Kanske kan bjuda på en lite utförligare bildtext?En bättre kaffekopp idag.
Nä, man vill ha ecru-färgen på index och visare.Nae, finns ej. Närmaste är 305 , men den har ingen våffeltavla. Det är ju den man vill ha
En bättre kaffekopp idag.
Kanske kan bjuda på en lite utförligare bildtext?
Och helborstat case...Nä, man vill ha ecru-färgen på index och visare.
Exakt!Och helborstat case...
Mhhmm, var kommer den här bilden ifrån? The Interwebz gissar jag på, eller så finns det spännande människor i Sverige med en samling som jag då inte känner till i alla fall.
Har man inte destro just för att inte krona och/eller kronskydd ska skava mot handryggen?Om den subben hade funnits för högerhänta...
(För visst finns den inte...?)
Nej nej. Om den skaver sitter klockan för slappt och långt ner.Har man inte destro just för att inte krona och/eller kronskydd ska skava mot handryggen?
Jag skulle säga att den är helt perfekt för högerhänta som bär klockan på vänster hand.
Jag var helt insnöad på 389 ett tag men denna...
Det var spännande. Jag känner inte dig alls, men jag tror jag vill lära känna dig och dina polareHar sakerna framför mig as we speek. Min 682a
Kanske kan bjuda på en lite utförligare bildtext?
Tackar. Bra uppsättning.PAM389, PAM605, PAM372, PAM249,PAM682,PAM587 & PAM217