VARFANHARDUSKÄGGET?!Varje dag är en Paneraidag
God morgon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
VARFANHARDUSKÄGGET?!Varje dag är en Paneraidag
God morgon!
I brevlådanVARFANHARDUSKÄGGET?!
Den ser så j*vla clean ut! Sjukt braFunkar till allt
Panerai 682
Den är clean, fucking awesomeDen ser så j*vla clean ut! Sjukt bra
Du menar något åt det här hållet?Är sugen på att beställa ett ljust läder till 1312an. Inget "slitet", mer åt kalvläder i typ senapsgult. Någon som har något liknande som ni kan lägga upp bild På? Behöver inspiration!
Ja precis! Snyggt! Har fått för mig att jag vill ha ett i den färgen! Så att den nästan matchar index. Men gärna utan vintage känsla.Du menar något åt det här hållet?
Skulle rekommendera dig att kika in @mjleather på instagram. Om du hittar något du gillar, eller oavsett om du gör det eller inte, hör av dig till Micke (@MickeJ) och se om ni kan hitta på något tillsammans. Han är grymt duktig, du har möjlighet att specialbeställa enligt egna preferenser och hans band är riktigt, riktigt prisvärda.Ja precis! Snyggt! Har fått för mig att jag vill ha ett i den färgen! Så att den nästan matchar index. Men gärna utan vintage känsla.
Har faktiskt beställt från Micke en gång tidigare och är fortfarande sjukt nöjd med det bandet! Så tanken var faktiskt att få lite inspiration och sedan beställa av Micke igen!Skulle rekommendera dig att kika in @mjleather på instagram. Om du hittar något du gillar, eller oavsett om du gör det eller inte, hör av dig till Micke (@MickeJ) och se om ni kan hitta på något tillsammans. Han är grymt duktig, du har möjlighet att specialbeställa enligt egna preferenser och hans band är riktigt, riktigt prisvärda.
Slänger in en bild på de två band han gjorde till mig för några veckor sedan.
Har för mig att franska ammoläder brukar vara i en ljusare, typ dijonsenapsgul nyans.Har faktiskt beställt från Micke en gång tidigare och är fortfarande sjukt nöjd med det bandet! Så tanken var faktiskt att få lite inspiration och sedan beställa av Micke igen!
Det finns franska väskor i mängder av kulörer; naturfärgat/ofärgat läder, gula, blekt gula (som remmen jag gjorde till @PJW), ljust olivgröna och svarta (och säkert fler varianter som jag inte har/har haft).Har för mig att franska ammoläder brukar vara i en ljusare, typ dijonsenapsgul nyans.
Tycker det passar bättre med "faux patina" lume än det gör med grön lume.Måste säga att denhär varianten på visare är jäkla snyggt
Synd att inte 111 har det
Mitt P9000 i 388 better sig som ditt P9010, men mitt ETA-verk i 243 better sig som ditt P9000.På min 684 sitter det nya P9010 verket, redan från ca 23:15 lägger sig datumet i läget för att ändras.. Lite senare så ser man antydan till nästa datum och slår sedan helt över vid ca 24.
På min tidigare 351 satt P9000 och då var det aldrig så utan den ändrade datumet direkt kl 24 och aldrig en antydan till datumringens rörelse.
Hoppas ni fattar vad jag menar, men ni som har P9010 ska det vara så?
Håller med, grön lume är inte kul.Tycker det passar bättre med "faux patina" lume än det gör med grön lume.
Som sagt, just med guldvisare tycker jag det funkar. Föredrar dock vanlig lume till svarta visarna på 111. Men det är väl en smaksak.Håller med, grön lume är inte kul.
Håller i regel med dig, men som du säger var ju 606 svinkoolSom sagt, just med guldvisare tycker jag det funkar. Föredrar dock vanlig lume till svarta visarna på 111. Men det är väl en smaksak.
Här är 372 och 606 . Funkar iofs ganska bra.
Tror färgen på bandet gör en del ocksåHåller i regel med dig, men som du säger var ju 606 svinkool
Utan tvekan!Tror färgen på bandet gör en del också
Grattis...tyskland levererarSenaste tillskottet till samlingen
Hhaha Hann inte lägga till att jag skojarGrattis...tyskland levererar
Elakt skämt. Men vad är det för klocka du egentligen tar med dig hem från München?Senaste tillskottet till samlingen
Skämtar bara
Jävla sätt!Hhaha Hann inte lägga till att jag skojar
Önskar jag hade pengarnaJävla sätt!
Komner snartElakt skämt. Men vad är det för klocka du egentligen tar med dig hem från München?
Helt underbar!Senaste tillskottet till samlingen
Skämtar bara
Jävlar, den du..Senaste tillskottet till samlingen
Skämtar bara