Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säkrast med gummitHm... Julfest imorn, då krävs det en tålig och tät klocka
Den stora frågan är vilket band som ska få sitta på... De här har jag.
Jag fattar inte varför man inte gör en Rolex Daytona i åtminstone 42.Jag kan inte släppa 422, önskar bara att den kom i 44 mm. Känner överlag en stark dragning mot 1950-caset men fattar inte varför man inte gör en base i mindre storlekar.
Kalven blir bra. Schnöggt. Ser ut som prinskorv.Det blir OEM-kalv i färgen ”gold” imorgon. Kanske får det lite patina...
Provade nato när jag ändå var i farten. Förvånansvärt bra! Bär riktigt tunt, kändes nästan som en dressare
Har bara svart i 24 mm men ett grönt hade passat bättre, som jag hade på min 005 förut.
Kalven blir bra. Schnöggt. Ser ut som prinskorv.
PAM233 är 44mm med borstat 1950-case och polerad glasring om den kvalar in som mindre storlekJag kan inte släppa 422, önskar bara att den kom i 44 mm. Känner överlag en stark dragning mot 1950-caset men fattar inte varför man inte gör en base i mindre storlekar.
Bettarini på nato är fanimej snyggt.Det blir OEM-kalv i färgen ”gold” imorgon. Kanske får det lite patina...
Provade nato när jag ändå var i farten. Förvånansvärt bra! Bär riktigt tunt, kändes nästan som en dressare
Har bara svart i 24 mm men ett grönt hade passat bättre, som jag hade på min 005 förut.
Bettarini på nato är fanimej snyggt.
Köper du ett 26mm till mig också?Otippat bra fan. Man kanske skulle köpa några 24 mm i rätt färg.
Köper du ett 26mm till mig också?
Edit: var menat som ett skämt, men det finns ju för tusan..
Testa tudelat nato om du ska köra nato på panna.Otippat bra fan. Man kanske skulle köpa några 24 mm i rätt färg.
Om du kan tänka digJag kan inte släppa 422, önskar bara att den kom i 44 mm. Känner överlag en stark dragning mot 1950-caset men fattar inte varför man inte gör en base i mindre storlekar.
Snart är strumpbyxor och råbandsknop också ok. Som armband alltså.Testa tudelat nato om du ska köra nato på panna.
Testa tudelat nato om du ska köra nato på panna.
Du glömde länkSnart är strumpbyxor och råbandsknop också ok. Som armband alltså.
Host, bilden kom upp i mitt huvud. Än klarar vi inte av att överföra tankebilder till digitala bilder. Det ska vi nog vara glada över.Du glömde länk
Du glömde länk
Jag förstår inte ens vad vi pratar om.Host, bilden kom upp i mitt huvud. Än klarar vi inte av att överföra tankebilder till digitala bilder. Det ska vi nog vara glada över.
Jag tror att jag pratar om gränslösa sätt att hålla klockan fast på armen. Det började där iaf.Jag förstår inte ens vad vi pratar om.
Jag tror att jag pratar om gränslösa sätt att hålla klockan fast på armen. Det började där iaf.
inget bilhandlarhäng där inte. Man undrar hur det går med blodtillförseln. Nu står dörren öppen för fler vilda straps. Nästa GTG kan bli minnesvärt.
560Gessle med Panna på Nyhetsmorgon just nu. Vilken ref är detta?
560Gessle med Panna på Nyhetsmorgon just nu. Vilken ref är detta?