Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar att du alltid väljer ovanliga pannor BMG tech är nog min favorit av de , hade nog varit med på min topp10 lista@azcii här kommer min önskelista, med klausulen att jag ju redan har några av de modeller som jag verkligen vill ha. Så de räknar jag inte in.
655
692
672
531
Min 531 hälsar@azcii här kommer min önskelista, med klausulen att jag ju redan har några av de modeller som jag verkligen vill ha. Så de räknar jag inte in.
655
692
672
531
Ooooh.Min 531 hälsar
Min första panerai och den har klarat sig från att flippas
Är inte mkt för gtg och såntOoooh.
Coolt!
När kommer du på ett Stockholms-GTG?
Gissar på att den hinner iväg en bit till, Unique Pieces drar alltid sjuka bud.Est, 15-20000£......ligger på 70000 nu....
Här kommer en iallafallHar du inte lagt upp någon bild på 356:an eller har jag missat? Oavsett... bild!!
Pritty!Här kommer en iallafall
FegisBlue...
PS; vad gäller den där övningen om vilka fem pannor man hade valt.. Sjukt svårt, finns för mycket bra. Röstar för att vi ökar till tio st
Ligget en drös av Pannor på K/S bara hugga någon...Ingen som vill sälja en panna till mig i Stockholm? Jag vill också vara med och leka!
Ligger ju en Pam1312 som passar in din köpeannonsIngen som vill sälja en panna till mig i Stockholm? Jag vill också vara med och leka!