• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ligget en drös av Pannor på K/S bara hugga någon...;)

Ligger ju en Pam1312 som passar in din köpeannons:)

Så mycket ligger det faktiskt inte sett till min spec, men den 1312 som @Daruvar säljer kan bli intressant. Har egentligen tänkt manuell base men det är inte så mycket ute nu. Det ligger två 111 som har legat sjukt länge och verkar lite felprissatta, men verkar inte heller sänkas i pris..

Ammo från @MickeJ
Perfekt matchning! :) Stort tack för en smidig affär!

8C5A07EC-EE12-442B-A872-680571D17C16.jpeg

Så mycket ligger det faktiskt inte sett till min spec, men den 1312 som @Daruvar säljer kan bli intressant. Har egentligen tänkt manuell base men det är inte så mycket ute nu. Det ligger två 111 som har legat sjukt länge och verkar lite felprissatta, men verkar inte heller sänkas i pris..
Vette tusan om de är så felprissatta. Jämför C24 (de få 111or som finns där).

Håller med. Ser inte alls orimligt ut.

Tillägg : Det är ju skillnad på base och base, där min vita med lägre wr och utan Sandwich såklart gick mycket billigare.
All right. Å andra sidan så är det väl som vanligt det marknaden dikterar som är det korrekta priset, men jag säger inte heller att det är orimligt givet att säljarna har tålamod.

Senast ändrad:
All right. Å andra sidan så är det väl som vanligt det markanden dikterar som är det korrekta priset, men jag säger inte heller att det är orimligt givet att säljarna har tålamod.
potato potato. givet att inga säljs så är antingen historiska priser en bra värdering, eller så är det något annat. frågan är vad?

All right. Å andra sidan så är det väl som vanligt det marknaden dikterar som är det korrekta priset, men jag säger inte heller att det är orimligt givet att säljarna har tålamod.
Tycker marknaden för närvarande är tämligen rubbad. K&S är dödare än någonsin och Panerai är ett nischmärke. Skulle inte vilja påstå att vår lilla svenska ankdamm K&S just nu på något sätt är rättvisande gällande var priserna ska/borde ligga..

Lunchbesök på Krons idag:) tack för trevlig service !

728 var riktigt snygg med härlig mörkblå/i vissa vinklar svart - sunburst tavla som nog är grym i naturligt uteljus!
IMG_6968.JPG

1392 sitter fint på min handled oxå! Hur ska man kunna välja ???
IMG_6969.JPG

Gruppbild med min vintagekronograf - 36mm - skulle såklart haft nåt större idag så kontrasten blivit mindre mot Panerai.....:banghead:
IMG_6971.JPG

Tack för en supertrevlig kväll vänner! Tror jag inte tog en enda bra bild....

Fan, vi hade riktigt skön bredd ikväll:
- Luminor Bettarini (både gamla och nya boetten)
- Luminor 1950
- Radiomir 1930
- Radiomir 1940
- Luminor Submersible

Tillbaka
Topp