Sitter som en smäckVar inne och provklämde på en 510 häromdagen. Vad tycker ni om storleken, är den för stor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter som en smäckVar inne och provklämde på en 510 häromdagen. Vad tycker ni om storleken, är den för stor?
Du bär inte en egiziano - egiziano bär dig...snyggare och även mer DNA
Vilken böjning syftar du på? Är den olika från de andra?Du bär inte en egiziano - egiziano bär dig.
För er som inte vet det så betyder Egiziano Egyptisk (beroende på böjning etc...)
Jag menar l'egiziano betyder the egyptian på engelska, på svenska "den egyptiska". Skippar vi L-et så vet jag inte riktigt vad översättningen blir.Vilken böjning syftar du på? Är den olika från de andra?
Första bilden utan krona?Hittade just ett officiellt produktblad för 721.
http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=7485107&rid=0#msg_7485107
Vi har pratat om att den kommer nu va?
Gick lite snabbt där med Photoshop...Första bilden utan krona?
Japp - Det är sen gammalt, visas troligen då i morgon den 5:e! Rätt sugen måste jag säga. Däremot hade jag nog varit än mer sugen på 720 om det inte vore för att det plötsligen bytt ut visarna på den, fattar ingenting. Varför guld-pencil visare när de ska vara blåa!?Hittade just ett officiellt produktblad för 721.
http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=7485107&rid=0#msg_7485107
Vi har pratat om att den kommer nu va?
"Plötsligt"? Den har ju sett ut så sedan SIHH2017.Japp - Det är sen gammalt, visas troligen då i morgon den 5:e! Rätt sugen måste jag säga. Däremot hade jag nog varit än mer sugen på 720 om det inte vore för att det plötsligen bytt ut visarna på den, fattar ingenting. Varför guld-pencil visare när de ska vara blåa!?
Ja absolut, men från originalet dvs"Plötsligt"? Den har ju sett ut så sedan SIHH2017.
Ja absolut, men från originalet dvs
Pam 634 - bra eller anus?
Skrik ut er frustration eller era hyllningsrop.
Vad är extra bra? Vad är extra kass?
(stulen bild)
Du vet, jag har ju haft en 630. Det enda som var dåligt med den, förutom att jag fick högre ambitioner, var att RubberB inte passar.Pam 634 - bra eller anus?
(stulen bild)
Bra, men hade hellre sett en vit logga eller svart logga i relief.Pam 634 - bra eller anus?
(stulen bild)
Älskar blå logganPam 634 - bra eller anus?
(stulen bild)
Well, to each his own then.Älskar blå loggan
Har bara en enda kommentar till 634...Pam 634 - bra eller anus?
(stulen bild)
Utan sandwich försvinner behovet för en öppen sexa, kan det vara så enkelt?Har bara en enda kommentar till 634...
Har tittat på en massa olika tavlor och kombinationer, jag tror inte det är pga. icke-sandwichen. Förmodligen nån pik till nån gammal modell som inte körde open-6 eller -9. Panerai ger och Panerai tar...Utan sandwich försvinner behovet för en öppen sexa, kan det vara så enkelt?
Ja den är riktigt fin! Den och 422 är grymma - men jag kan inte ha 47mm tyvärrTack, en nyinköpt 673a
Kan kan duJa den är riktigt fin! Den och 422 är grymma - men jag kan inte ha 47mm tyvärr
Siktar på en 676 eller 1392.....eller liknande
Stanna.. Inget snack! En av dom bästa referensen om du frågar mig..
Kluven stanna eller lämna. När den inte används känns det som den kan gå, när den används känns det som att den skall stanna. Snacka om ambivalent .