Som @Palenkovich skrev tidigare i tråden såldes min 111a.....
Nu får ni gissa.... @Palenkovich & @RicVin ...får inte gissa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om någon kan gissa rätt så är det vår vandrande databas @PJWSom @Palenkovich skrev tidigare i tråden såldes min 111a.....
Piggelin Den kommer nog att sälja som is i Saudi.Ryktas om ny Dubai Boutique edition..
Gillart
Snackade vi inte gröntavlad Bettarini sist? Jag gillar den också, förutom bandet.Ryktas om ny Dubai Boutique edition..
Gillart
Bandet skiter vi i, kommer ju ändå bytas ut, som alltid.Snackade vi inte gröntavlad Bettarini sist? Jag gillar den också, förutom bandet.
Tror den endast kommer säljas i Dubai. Men inget som stoppar de från att åka dit antar jagPiggelin Den kommer nog att sälja som is i Saudi.
Du har rätt. Jag tänkte på saudis färger, men den är ännu mer rätt i Dubai med grönt, ecru/vitt och svart. Den var väldigt grön, men band går att byta. Kul med grön tavla. Synd med loggan, men den säljer nog.Tror den endast kommer säljas i Dubai. Men inget som stoppar de från att åka dit antar jag
Så pass. Grattis.New arrival
Mycket, mycket bra!New arrival
Den är så bra! Grattis!! Ser ut att sitta perfektNew arrival
Grymt bra! Det var på tidenNew arrival
.... och den kom som en vind, full av attityd. Stenhårt! Grattis!New arrival
Den sitter riktigt bra grattisNew arrival
New arrival
Som interista kommer Mou alltid ha en speciell plats i mitt hjärtaNu hoppas vi att Manchester förblir rött
Som interista kommer Mou alltid ha en speciell plats i mitt hjärta
Nu blev jag hungrig ser mycket gott ut
Låter ju skönt att boetten inte jäklas med huden.Patineringen rullar på; syns bättre eller sämre beroende på ljus.
Baksidan i titan verkar göra sitt; har inte upplevt någon hudirritation öht.
Däremot ser man klart tydligare patinering på insidan av kronskydddet som får en del kontakt med huden. Ursäkta hafsig bild, men illustrerar iaf fenomenet..
Ser nästan ut så, men ickeÄr det sill?
Gör sig riktigt bra, än bättre än till den blå tavlan.Det här blir bra till sommaren
För alla plask, bad och dyk du kommer göra med denDet här blir bra till sommaren
Dålig bild med andra ord.. det är det gröna gummit, inte svarta.Gör sig riktigt bra, än bättre än till den blå tavlan.