Reverso
Silver
Band idag också på 722, den blir så lätt utan länken.
God morgon, uppskattar alla dina bilder du postar men försök ta bilderna med bättre kvalité. Menar absolut inte att vara otrevlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Band idag också på 722, den blir så lätt utan länken.
Om man ändå tycker att du var otrevlig... skriver man då det i din referenstråd?God morgon, uppskattar alla dina bilder du postar men försök ta bilderna med bättre kvalité. Menar absolut inte att vara otrevlig.
Tycker det var en bra bild faktiskt , så man ser hur klockan sitter "i verkligheten"God morgon, uppskattar alla dina bilder du postar men försök ta bilderna med bättre kvalité. Menar absolut inte att vara otrevlig.
Om man ändå tycker att du var otrevlig... skriver man då det i din referenstråd?
Tycker det var en bra bild faktiskt , så man ser hur klockan sitter "i verkligheten"
God morgon, uppskattar alla dina bilder du postar men försök ta bilderna med bättre kvalité. Menar absolut inte att vara otrevlig.
Tycker det var en bra bild faktiskt , så man ser hur klockan sitter "i verkligheten"
Tycker personligen att en så fin klocka förtjänar en bättre tagen bild.
Håller med om att själva bilden var bra så sätt, men skärpan och upplösningen var det inte. Men nog om det nu.
Bara för att provocera lite
Jag skulle säga fetta in det. Någon får skrika om jag är helt ute och cyklar.Tvättade läderbandet i ljummet vatten och lite diskmedel....blev lite annorlunda....var snyggare innan...
Något tips på hur jag får tillbax ursprunget...
Det är ett awstrap, om det spelar roll...
Så här såg det ut innanhttps://klocksnack.se/threads/panerai-submersible-pam0024-4k-till-bcf-vid-köp-denna-helg.75943/
Lystern försvann liksom.
Japp, sjukt nöjd med min #SpeedySunday!Inga problem med skärpa där, klockren bild på en Speedmaster!
Det skulle jag tro. Kolla sömmarna, ojämna och sneda,,,inget som hirsh görTänker jag rätt när jag utgår ifrån att den här typen av straps som är märkta "Officine Panerai" är oäkta?
https://www.ebay.com/itm/PANERAI-CINTURINO-PELLE-24-Mm-PANERAI-STRAP-LEATHER-24-Mm/
Ok kanske testar. Har du tips på typ av fett. Antar att typ skofett blir lite för fett.Jag skulle säga fetta in det. Någon får skrika om jag är helt ute och cyklar.
Effekt läderbalsam borde funka på många olika typer av läder (dock inte grain vad jag vet).Ok kanske testar. Har du tips på typ av fett. Antar att typ skofett blir lite för fett.
Ok kanske testar. Har du tips på typ av fett. Antar att typ skofett blir lite för fett.
Jag har använt Saphir Creme Renovateur tidigare på mina straps. Funkar rätt så bra, inte så fet och går även att använda till handväskor och annat.Effekt läderbalsam borde funka på många olika typer av läder (dock inte grain vad jag vet).
Kanon!, exact det där ska jag beställa, följde det med eller beställde du det från Krons ?Finns i beige Har som sagt ett till min 736
Testa med galltvål, finns på bla Classe. Använder det själv för tvätt av skor i skinn och i mocka, funkar för migTvättade läderbandet i ljummet vatten och lite diskmedel....blev lite annorlunda....var snyggare innan...
Något tips på hur jag får tillbax ursprunget...
Det är ett awstrap, om det spelar roll...
Så här såg det ut innan
https://klocksnack.se/threads/panerai-submersible-pam0024-4k-till-bcf-vid-köp-denna-helg.75943/
Lystern försvann liksom.
Fick faktiskt i födelsedagspresent från Panerai när jag köpte min trio Men borde gå att beställa hos vilken ad som helstKanon!, exact det där ska jag beställa, följde det med eller beställde du det från Krons ?
Johan, fick du också förklarat att det faktiskt inte är ett ponte vecchio, utan ett dubbelvikt asso med logga?Kanon!, exact det där ska jag beställa, följde det med eller beställde du det från Krons ?
Hah!Johan, fick du också förklarat att det faktiskt inte är ett ponte vecchio, utan ett dubbelvikt asso med logga?
Aha, tack för infon, får väl betälla ett och hoppas att det är lika tjock som PV`t.Johan, fick du också förklarat att det faktiskt inte är ett ponte vecchio, utan ett dubbelvikt asso med logga?
Johan, fick du också förklarat att det faktiskt inte är ett ponte vecchio, utan ett dubbelvikt asso med logga?
Aha, tack för infon, får väl betälla ett och hoppas att det är lika tjock som PV`t.
Det Är lika tjockt. Kände på det igår. Oklart varför de säger att det är ett asso...Aha, tack för infon, får väl betälla ett och hoppas att det är lika tjock som PV`t.
Som sagt tack, finns mycket expertis här på forumet !Det Är lika tjockt. Kände på det igår. Oklart varför de säger att det är ett asso...
Skoja? Aldrig. Vad menar du föresten?Ni skojar va?