Jag gör Svagt iaf. Tycker gamla modellen är snyggare på contemporary-boetter, men det är ju en smaksak! Båda ser ju bra ut.Håller nog med men @Ernesto sa att jag skulle ta det andra....och vem säger emot honom liksom.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gör Svagt iaf. Tycker gamla modellen är snyggare på contemporary-boetter, men det är ju en smaksak! Båda ser ju bra ut.Håller nog med men @Ernesto sa att jag skulle ta det andra....och vem säger emot honom liksom.....
Håller nog med men @Ernesto sa att jag skulle ta det andra....och vem säger emot honom liksom.....
Terminator säger jag! Sjukt snyggt på handleden till den klockanÄr osäker på om detta "terminatorgummit" från Panerai passar eller om jag skall köra på det vanliga gummit.... vad säger panelen???
Denna bild är låndad från ks/nätet
Ser lite ut som aqualandgummit...Terminator säger jag! Sjukt snyggt på handleden till den klockan
Mjo men extremt bekvämt och snyggt, vanliga gummit är ju lite väl brandad om du frågar mig..Ser lite ut som aqualandgummit...
Ja, lite lågt men inte katastrofalt lågt. Lägg till slagavgiften så landar det på drygt 45k redan vid utrop. Om den är från 2012 och oservad så är det väl dags för en service också och in-houseverken är inte superbilliga att serva. Så efter slag och service är vi uppe i knappt 55-ish, vilket väl är vad man kan förväntas betala för en nyservad (eller långt från servicebehov) idag?372-2012, utrop bara 38.000, bedrövligt !!!, ska bli intessant att se vad den går för !!
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3338/vara/1414384
Är det din?!Ja, lite lågt men inte katastrofalt lågt. Lägg till slagavgiften så landar det på drygt 45k redan vid utrop. Om den är från 2012 och oservad så är det väl dags för en service också och in-houseverken är inte superbilliga att serva. Så efter slag och service är vi uppe i knappt 55-ish, vilket väl är vad man kan förväntas betala för en nyservad (eller långt från servicebehov) idag?
Du har en poäng, men 45k med 20% slag tycket jag är i underkant, vi får se vad den går för!Ja, lite lågt men inte katastrofalt lågt. Lägg till slagavgiften så landar det på drygt 45k redan vid utrop. Om den är från 2012 och oservad så är det väl dags för en service också och in-houseverken är inte superbilliga att serva. Så efter slag och service är vi uppe i knappt 55-ish, vilket väl är vad man kan förväntas betala för en nyservad (eller långt från servicebehov) idag?
Inte mycket! Men en går däremot i tankarna mellan 372/422. Men gillar nog tanken av 372 mer än jag gillar den i verkligheten, åtminstone som enda-panna.Är det din?!
Ja, det blir spännande!Du har en poäng, men 45k med 20% slag tycket jag är i underkant, vi får se vad den går för!
Hur mycket vikt lägger ni på vart i världen en Panna är AD-stämplad när ni ska köpa? Tänker främst efter garantitiden passerat.
Hahaha sjuk samling. Om vi alla går ihop tror jag inte vi slår honomHelvete! Hyfsat välklädd snubbe, vilken samling...
http://www.network54.com/Forum/353391/thread/1512454075/last-1512609152/View+entire+thread
Den där är bra, den där samlingen! Lite sådär ”bra lägenhet i stan eller Panerai-samling?”Helvete! Hyfsat välklädd snubbe, vilken samling...
http://www.network54.com/Forum/353391/thread/1512454075/last-1512609152/View+entire+thread
Ok. Blandat genom åren:Kom igen nu, mata lite bilder!
Men, knäppis, du har ju den perfekta.Inte mycket! Men en går däremot i tankarna mellan 372/422. Men gillar nog tanken av 372 mer än jag gillar den i verkligheten, åtminstone som enda-panna.
Tackar, ingen dålig samling, hade själv en 359 som jag flippade, ångrar faktiskt redan det!Ok. Blandat genom åren:
De flesta har vart i min ägo, vissa provade, vissa andras....
Vad var det jag sa?Tackar, ingen dålig samling, hade själv en 359 som jag flippade, ångrar faktiskt redan det!
Ja, jag håller med. Men en är ju rastlös och student, så vill man prova nytt så får det bytas (men tröskeln är hög).Men, knäppis, du har ju den perfekta.
Ska ta fram kameran imorgonKom igen nu, mata lite bilder!
Är osäker på om detta "terminatorgummit" från Panerai passar eller om jag skall köra på det vanliga gummit.... vad säger panelen???
Denna bild är låndad från ks/nätet
Smak och smaklöst? Finns det?Finns inga rätt eller fel när det kommer till smak.