• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Är denna du ska ha. Så jävla snygg :)

Nu kmr säkert många hata på att den inte är DNA hit eller dit, dålig WR etc - ska man ha en guldpanna spelar det fan ingen roll.

Panerai_Adam_event-002.jpg
Synd bara att den är så ful =)

Typ sånt... Inte hundra på vilken färg som lockar mest. Try me..:)
Helt seriöst tycker jag inte du skall lägga pengarna på ett gummi som jag har från Horus. Mjukt och skönt men jag skulle vilja ha lite mindre mjukt eftersom klockan väger en del samt att färgerna slits bort rätt snabbt i kombination med att det kostar rätt mkt. Gummit alltså ;)

Ja passar inte 590 superbra men är grymt till min 024:)

Tycker dock att grönt canvas är underbart till 590 eftersom färgen på tråden matchar index på klockan i färg.
IMG_1923.JPG
Jag håller helt med och tack för en grymt fin bild! Oftast blir det snyggt när tråden får ta upp färgen på index och visare. Kul vore det med en tråd som matchar lumefärgen, men det kommer gå åt många batterier till uv-lampan för att ha det i ständig matchning.

Helt seriöst tycker jag inte du skall lägga pengarna på ett gummi som jag har från Horus. Mjukt och skönt men jag skulle vilja ha lite mindre mjukt eftersom klockan väger en del samt att färgerna slits bort rätt snabbt i kombination med att det kostar rätt mkt. Gummit alltså ;)
Färgerna slits bort?! Är det typ ”färgplätterat” eller vad man ska kalla det? Trodde det var genomfärgat i gummit? Vad kasst!!! Glöm min fråga ovan. Vill inte ha längre!!:)

Tillbaka
Topp