Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mindre än två veckor kvar till SIHH 18 nu. Jag tycker det är dags att likt Paneristi FB gruppen kör ifrån oss våra önskningar/förhoppningar om vad Panerai ska visa!
Min summering blir:
En 372 i 44mm case
En Bronze i Base model
Generellt mindre LTD edition modeller och boutique only modeller och istället fler sköna, smakliga smör och bröd modeller till ”vettiga” priser (snodd från en kille på Paneristi FB, slog an rejält till mina tankar).
En Paneristi Sweden LTD modell däremot i 44mm Bettarina, låt oss säga max 30 stycken med loggan graverad på baksidan, skruvat baklock och en ren 3-6-9-12 tavla med öppen 6a och sandwich!
Eh kom igen, vi skulle drömma lite nu så kommer sedlighetspolisen fram. Delge oss dina drömmar om nya modeller iställetHehe. Yeah, that'll happen.
Det har jag ju gjort, för några sidor sedan. Jag hoppas på en Ferretti för Paneristi Sweden.Eh kom igen, vi skulle drömma lite nu så kommer sedlighetspolisen fram. Delge oss dina drömmar om nya modeller istället
Missat, my bad. Inte dåliga val alls, just 682 i 44mm är lite dröm.Det har jag ju gjort, för några sidor sedan. Jag hoppas på en Ferretti för Paneristi Sweden.
I övrigt tror jag att en 682/1305-sub skulle sitta fint i 44mm.
Det har jag ju gjort, för några sidor sedan. Jag hoppas på en Ferretti för Paneristi Sweden.
I övrigt tror jag att en 682/1305-sub skulle sitta fint i 44mm.
+1 på den.Missat, my bad. Inte dåliga val alls, just 682 i 44mm är lite dröm.
Basically en bettarini luminor, 44mm, med blå sunburst tavla med en gul lume speciellt framtagen för oss - Sveriges färger (jag vet, jag drömmer).@azcii delge din önskade design på en Paneristi Sweden LTD - Lät grym!
Låt oss köra ett annat armband på den där bara, så är jag på.Basically en bettarini luminor, 44mm, med blå sunburst tavla med lite gul lume speciellt framtagen för oss - Sveriges färger (jag vet, jag drömmer).
Sen kör man Paneristi Sweden loggan lasergraverad på baksidan. Skulle personligen rockat skiten ur den
En extremt snabb photoshop där guldvisarna blev lite för gula. Kanske även snyggare med 111-tavlan där "Panerai" står ovanför 6an istället.
Haha, tog bara första bästa bild på 111 när jag började lekaLåt oss köra ett annat armband på den där bara, så är jag på.
Fortsätt leka, det är en order, trolla baksidan ocksåHaha, tog bara första bästa bild på 111 när jag började leka
"Anonimo"... försöker du göra varumärkesintrång?Sugen: Radiomir 721 Anonimo dial
Någon som vet hur man får tag på en och vad kostar den ?
I stand Corrected, åtgärdat!"Anonimo"... försöker du göra varumärkesintrång?
Undrar om man kan ringa Panerai direkt förresten, de har ju sån där "call the concierge for your country" och fråga. De kanske hänvisar till att du ska beställa den via Nymans/Krons. Annars kan du väl ringa runt till några Boutiques och se om de har den inne.Sugen: Radiomir 721 ”Anonimo” dial
Någon som vet hur man får tag på en och vad kostar den ?
And so it begins..Hoppsan. Nu läggs det upp nytt. http://www.panerai.com/en/collections/special-editions/2018.html
Får göra lite efterforskningar, saknas tyvärr en hel del tusenlappar efter 673an, men till sommaren kanske!Undrar om man kan ringa Panerai direkt förresten, de har ju sån där "call the concierge for your country" och fråga. De kanske hänvisar till att du ska beställa den via Nymans/Krons. Annars kan du väl ringa runt till några Boutiques och se om de har den inne.
Jag bara gissar nu alltså. Det finns andra här som är bättre med sånt här än jag.
Ja, då lär det nog bli begagnat.Får göra lite efterforskningar, saknas tyvärr en hel del tusenlappar efter 673an, men till sommaren kanske!
Jag har börjat förstå Panerai nu.. tog lite tid för mig Tips på en bra instegsmodell? Svart urtavla är måste.
Tillbaka i kryptovalutatråden med dig
Ska xrp bli första valuta att dethrone:a btc?
HAHATillbaka i kryptovalutatråden med dig
Bägge, paketpris som @mårt påpekade går att lösaSugen på att utöka Paneraibeståndet. Rad eller Sub, det är frågan.
Haha, ja. Perfekt paket för mig med små handleder Subben där är väldigt intressant, kanske hör av mig!Bägge, paketpris som @mårt påpekade går att lösa
https://klocksnack.se/threads/panerai-radiomir-pam512-42mm.85333/
https://klocksnack.se/threads/panerai-luminor-submersible-pam682-42mm.85332/
Hundens år i år, enligt kinesiska kalendernHoppsan. Nu läggs det upp nytt. http://www.panerai.com/en/collections/special-editions/2018.html