Fast nu har vi en undercover-VIP.Det är helt korrekt, de visade ju vissa saker bara för VIP.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast nu har vi en undercover-VIP.Det är helt korrekt, de visade ju vissa saker bara för VIP.
JappFast nu har vi en undercover-VIP.
Fast nu har vi en undercover-VIP.
Har vi någon sanktion mot honom om han vägrar avslöja eventuella hemligheter? Tvinga honom att ha 048an på sig i ett halvår?
Haha jag känner mig tryggHar vi någon sanktion mot honom om han vägrar avslöja eventuella hemligheter? Tvinga honom att ha 048an på sig i ett halvår?
Vad sägs om att jag lånar ut min hembyggda?Har vi någon sanktion mot honom om han vägrar avslöja eventuella hemligheter? Tvinga honom att ha 048an på sig i ett halvår?
Nu snackar vi.Vad sägs om att jag lånar ut min hembyggda?
Haha jag känner mig trygg
Nu snackar vi.
Vad sägs om att jag lånar ut min hembyggda?
So, this is @azcii going full green?
You know it.So, this is @azcii going full green?
Najs. Har fortf svårt att bedöma rödheten i panerais rödguld. Någon som vet hur det står sig mot svenskt rödguld?
Grattis i förskott då, till båda.Najs. Har fortf svårt att bedöma rödheten i panerais rödguld. Någon som vet hur det står sig mot svenskt rödguld?
Blir nog förlovningsringar i guld. Då har jag ju en ursäkt att spara till guldpanna.
Friade i julas men vågade inte köpa ringen... .Grattis i förskott då, till båda.
AW klockan 11.10? I like!Snart ska vi på AW, trevlig Fredag !
Jag har slutat med sånt. Har ju en komplett Paneraisamling nu.Vafan jobbar ingen av er eller
Konstant dubbelarbetande.Vafan jobbar ingen av er eller
Fegis! Själv valde jag förlovningsringen helt själv och nailade rätt storlek (utan någon ring att mäta mot). Ibland ska man ha tur!Friade i julas men vågade inte köpa ringen... .
Men tack.
Jämförde mot ba....?Fegis! Själv valde jag förlovningsringen helt själv och nailade rätt storlek (utan någon ring att mäta mot). Ibland ska man ha tur!
Du har det för lätt. Eller körde du 2 ct direkt?Fegis! Själv valde jag förlovningsringen helt själv och nailade rätt storlek (utan någon ring att mäta mot). Ibland ska man ha tur!
Vafan jobbar ingen av er eller
Wingea den helt. Hade inget att jämföra med faktiskt... sanslös turJämförde mot ba....?
Haha satsade på massa stenar direkt runt hela, omöjligt att misslyckas. Körde 1 ct på vigselringen senDu har det för lätt. Eller körde du 2 ct direkt?
All aboardGet on the Hype Train! #paneraisihh2018
605.You boys! Skriv ut reffen när ni postar era skönheter!
Gamla gubbar som jag måste påminnas konstant för att inte glömma bort vad de heter!