Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket band?Vart är bandet ifrån ?
"The all-new Panerai Luminor Due, now water proof!"https://www.facebook.com/PaneraiOfficial/videos/1523869394349538/
Vad är det de teasar.. En tjockare Luminor Due?
Patina blue canvas från Bosphorus StrapsÄh vafan hände där
Menar det blå som @Palenkovich postade
Djävlar vad jag hade kunnat tänka mig att rocka den där på sommaren med en vit linneskjorta sådär småsnuskigt långt uppknäpptJag vet att det tar emot, men jag klarar det. Här kommer 741.
We have a specimen here, guys!! Watch out, he bites.Djävlar vad jag hade kunnat tänka mig att rocka den där på sommaren med en vit linneskjorta sådär småsnuskigt långt uppknäppt
Kalla mig galen, men jag går igång på den där som tjejklockaJag vet att det tar emot, men jag klarar det. Här kommer 741.
Varför har hon en radiomir på gummi
Kul val och välkommen in i värmenGodkväll,
Ja då är man för första gången med i Panerai sällskapet.
Trodde dock till 110% att det skulle vara en submersible som skulle bli min biljett...men det föll på en 156 Regatta istället.
Men kul är det iaf.
Trevligt kväll och tack för att ni bjuder på fin läsning i tråden.
Mvh
M
För att det funkar för henneVarför har hon en radiomir på gummi
Inget fel på det. De är också vattentäta. En Due på gummi däremot känns lite skumtVarför har hon en radiomir på gummi
Hoppas inte det är klockan du går igång på för då ligger man risigt till, när gummit kommer på så att säga.
Måste vara för att hon har ”BLACK SEAL” på undre delen av tavlanNär våren kommer ska det vara en sådan här och inget annat mörkt som påminner om nätterna på vintern.
Jag minns mycket tydligt hur lite entusiasm min Radiomir på gummi fick. Varför blev det så hett nu då helt plötsligt?
Jag visste att vissa Panerai är för tjejer, lite Submersible så man tänker först inte på det. Min sälöverkropp passar helt enkelt inte till gummi.Måste vara för att hon har ”BLACK SEAL” på undre delen av tavlan
För att det funkar för henne
Inget fel på det. De är också vattentäta. En Due på gummi däremot känns lite skumt
Känns inte som att de tunna bandhornen bär upp det tämligen maffiga gummibandet, läckert på andra boetterna dock!När våren kommer ska det vara en sådan här och inget annat mörkt som påminner om nätterna på vintern.
Jag minns mycket tydligt hur lite entusiasm min Radiomir på gummi fick. Varför blev det så hett nu då helt plötsligt? Har jag mindre sensual attraction?
Tycker det funkar. Läderbanden är inte så mycket smäckrare än gummitKänns inte som att de tunna bandhornen bär upp det tämligen maffiga gummibandet, läckert på andra boetterna dock!
Tycker inte det hört till bara, men lovar att testa och återkomma när jag skaffat enTycker det funkar. Läserbanden är inte så mycket smäckrare än gummit
Edit: typ vintageläder
Radiomirs originalband i Alligator är inga tunnis-band de heller. Personligen gillar jag gummi på Radiomir som sommarstrap.Känns inte som att de tunna bandhornen bär upp det tämligen maffiga gummibandet, läckert på andra boetterna dock!
Edit: För övrigt tror jag allting funkar för henne @Compiss ...
Bekvämt måste det vara!Radiomirs originalband i Alligator är inget tunnisband det heller. Personligen gillade jag gummi på Radiomir som sommarstrap.