• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Likadant band som @azcii 's senaste men i nyans passande 671:an. Sjukt nöjd; kommer dessutom bara bli bättre ju mer det slits och därmed ljusnar..

IMG_0678.JPG
IMG_0679.JPG

Godkväll,
Ja då är man för första gången med i Panerai sällskapet.
Trodde dock till 110% att det skulle vara en submersible som skulle bli min biljett...men det föll på en 156 Regatta istället.
Men kul är det iaf.
Trevligt kväll och tack för att ni bjuder på fin läsning i tråden.

Mvh
M
IMAG2697.jpg

Produktlanseringarna sker i gratängen som kanelstången i risgrynsgröten. Jag vet en som kommer att gräva djupt med sleven.

När våren kommer ska det vara en sådan här och inget annat mörkt som påminner om nätterna på vintern.
images-3.jpeg

pam114rubber10.jpg

panerai-luminor-base-white-dial-pam114-07.jpg

Jag minns mycket tydligt hur lite entusiasm min Radiomir på gummi fick. Varför blev det så hett nu då helt plötsligt? Har jag mindre sensual attraction?

IMG_7546.JPG

IMG_7696.JPG

IMG_7609.JPG

För att det funkar för henne
7DA3CF0A-B87C-4B22-A5C7-F015AB28B61D.jpeg
DC7B324A-FEC6-4938-8AC0-0F55CC1CD3E1.jpeg
Inget fel på det. De är också vattentäta. En Due på gummi däremot känns lite skumt :D
När våren kommer ska det vara en sådan här och inget annat mörkt som påminner om nätterna på vintern.
images-3.jpeg

pam114rubber10.jpg

panerai-luminor-base-white-dial-pam114-07.jpg

Jag minns mycket tydligt hur lite entusiasm min Radiomir på gummi fick. Varför blev det så hett nu då helt plötsligt? Har jag mindre sensual attraction?

IMG_7546.JPG

IMG_7696.JPG

IMG_7609.JPG
Känns inte som att de tunna bandhornen bär upp det tämligen maffiga gummibandet, läckert på andra boetterna dock!

Edit: För övrigt tror jag allting funkar för henne @Compiss ...

Tillbaka
Topp