Bra! Sub + canvas = grymtBra eller anus....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra! Sub + canvas = grymtBra eller anus....
As bra...Bra eller anus....
Verkar vara en 9a bredvid subsekunden
Ny eller "gammal" modell? Det är väl 728?
Snygg! Vilken storlek är det?Gomorron förresten. Fredag!
(O vad gör dåren på tåget hade väl någon undrat om jag inte varit solo i vagnen)
Tackar! Det är ref 425. 47mmSnygg! Vilken storlek är det?
Alla är kopior av Rolex på ett eller annat sätt ändå."alla Panerai ser ju likadana ut"..
Luminor 1950 47mm
Radiomir 1930 45mm
Luminor Bettarini 44mm
Verkligen. Synd man inte kunde medverka med 42orna"alla Panerai ser ju likadana ut"..
Luminor 1950 47mm
Radiomir 1930 45mm
Luminor Bettarini 44mm
Tror det är en 729 hade gärna tagit en 620 layout på 42mmVerkar vara en 9a bredvid subsekunden
Efter en snabb googling såg jag att 729 har både 9 och subsekund. Men 9an ser lite större ut på 729an. Kanske en 729 i stål och 42mm med 620 dial layouten?
Hej, Sommar har vi hela året här på Samui, så därför kan jag byta till sommar band redan nu
På min Panna 537 42 mm
Tack Micke bandet gjorde du bra!!
Hälsningar Anders
Kul att höra! Grattis till en mångsidig och bra panna på alla sätt.Att slå till på en Panna var inget dåligt beslut.
Den har till och med blivit ännu bättre efter några dagars bekantskap
Radiomir (utan 1940). Wire lugs.Jo efter att klämt på lite Pannor igår så är man allt sugen, alltid skoj med klockor som går bra till olika band istället för enbart länk.
Men storleken är lite klurig dock.... =/
Pillowcase med thread lugs (om dem heter så?) är ju dock rätt smäcker och bekväm =)
Okey tackar, men då är det som vanligt börja läsa och jaga klockor att klämma påRadiomir (utan 1940). Wire lugs.
Men, det finns stora obekväma radiomir och små bekväma luminor, så det går inte att generalisera.
Mm, en 42mm 1940-Rad hade varit ett perfekt komplement till den bildenVerkligen. Synd man inte kunde medverka med 42orna
Då hade vi variation...
Sorry.Mm, en 42mm 1940-Rad hade varit ett perfekt komplement till den bilden
Även Subben hade gjort sig fint..
..och en vittavlad hade också varit grym att ha med i bilden för att illustrera poängen!
Jag var nästan på väg ut genom dörren, men orken tröt. Jag får bjuda på en bild som botgöring...och en vittavlad hade också varit grym att ha med i bilden för att illustrera poängen!
Insytt spänne? Vem sysslar med sånt djävulskap ? Säg att det är sprintar på spännet åtminstone ?
Sprintar?Insytt spänne? Vem sysslar med sånt djävulskap ? Säg att det är sprintar på spännet åtminstone ?