Ja så man kan byta ut det med bandbytarverktygSprintar?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja så man kan byta ut det med bandbytarverktygSprintar?![]()
Nej, det är insytt. Det är helt obytbart.Ja så man kan byta ut det med bandbytarverktyg?
Vänta, det där är en liten såg. Sure.
Berätta!
Jag har en sån där till min 47mm 605 och jag fastnar ingenstans. Så tillåt mig att hålla med om att det är snyggtMen å andra sidan... Det är ju så snyggt med de platta insydda i GPF-mod stil... Att man fastnar i allt och förstör bordsskivor är sekundärt.![]()
Såga av den då, vetja. Eller ge mig ett lågt bud.Ska inte bråka med dig @mårt . Bandet är snyggt, men alltid najs att kunna byta spänne.
Mycket mums från Panerai!Nya basmodeller med uppdaterad layout och inhouse urverk!
![]()
Ska bli intressant att se hur en 38mm Panerai ser ut. Jag har alltid tyckt 40/42mm varit på gränsen för varumärkets storlek, dessutom så bärs ju de mindre modellerna rätt så högt. Detta blir förmodligen inte något problem för Due-serien. Men det är rätt så tydligt att de försöker bredda sig mot damerna men även asiater som generellt har lite tunnare lemmar.Vad tycker panelen om nya 38 mm panerai?
Måste vara en ny inriktning mot damerna?
Suck säger jag, söder om 40 känns inte bra!Vad tycker panelen om nya 38 mm panerai?
WITH A DIAMETER OF 38MM, 42MM OR 45MM, THE NEW LUMINOR DUE 3 DAYS AUTOMATIC HAS THE UNMISTAKABLE PANERAI DESIGN SUITABLE FOR EVERY WRIST AND SITUATION.![]()
![]()
![]()
![]()
Japp stämmer och man går ifrån Pre-V storleken på fonterna. Detta tillsammans med closed 6 gör att jag aldrig kommer släpp min Base Logo.Mycket mums från Panerai!
Verkar som att Base-modellerna har gått mot closed-6 också? Ytterligare en detalj som skiljer från prisklassen ovanför? Jag tycker det ser snyggt ut!
Finns det prisuppgifter på nya Base-modellerna? Vore intressant att se hur de prismässigt kommer att positionera sig med dessa entry-level modeller.Japp stämmer och man går ifrån Pre-V storleken på fonterna. Detta tillsammans med closed 6 gör att jag aldrig kommer släpp min Base Logo.
Egentligen säger jag också "inget söder om 40", men nu har jag å andra sidan en susning att få frugan att vilja ha en Panna i stället för en DJVad tycker panelen om nya 38 mm panerai?
WITH A DIAMETER OF 38MM, 42MM OR 45MM, THE NEW LUMINOR DUE 3 DAYS AUTOMATIC HAS THE UNMISTAKABLE PANERAI DESIGN SUITABLE FOR EVERY WRIST AND SITUATION.![]()
![]()
![]()
![]()
Såg precis samma, kanske bara gjort om designen på snap locketMärkligt om man ser till 773ans baksida. Står att det är driven (mao snap), men ser ut att ha baklock som skruvas på. Eller missar jag nåt?
Så mycket annat som är onödigt idag som plötsligt blir jätteviktigt, gör att jag inte reflekterat alls kring power reserve. Möjligen blir det lättare att välja klocka på morgonen, att man tar den som laddat ur mest?Ställer frågan här också: Varför har man en power reserve på tavlan på en automatare (nya 944)?
På en handvevad skulle jag förstå det men en automatare som rör på sig kommer ju inte att stanna när man sätter den på armen oavsett reserv.Så mycket annat som är onödigt idag som plötsligt blir jätteviktigt, gör att jag inte reflekterat alls kring power reserve. Möjligen blir det lättare att välja klocka på morgonen, att man tar den som laddat ur mest?
Håller med, men det är inte direkt första gången... Se 507På en handvevad skulle jag förstå det men en automatare som rör på sig kommer ju inte att stanna när man sätter den på armen oavsett reserv.
Exakt. Nu blir det ju en panna till frun. Hon fyller år i november. Det blir lagom.Egentligen säger jag också "inget söder om 40", men nu har jag å andra sidan en susning att få frugan att vilja ha en Panna i stället för en DJ![]()