Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja exaktSå det var du!! Fan vad kul! Stort grattis och se till att du kommer på GTGn 21/2
EDIT: Menar du denna box när du säger blå papp kartong?
Du har en betydligt billigare olimiterad version med svart tavla och stålvisare i 514 . Den är nog närmast 736an rent estetiskt.Innan min plånbok får lite stryk och jag nappar på din annons, finns det andra pannor i 47mm med just den där kronan, sandwich och sekundvisare?
Vafan, du är ju med i trådenTeam Panerai!
Har tyvärr inte fått någon inbjudan till GTGn den 21/2 som vanligt, har försökt med allt men det verkar som jag är banned for life .
Skulle uppskatta en inbjudan då jag jag verkligen vill haka på !
Tack på förhand
Med vänlig hälsning, Johan
Du ligger absolut med i tråden - Har du lämnat den?Team Panerai!
Har tyvärr inte fått någon inbjudan till GTGn den 21/2 som vanligt, har försökt med allt men det verkar som jag är banned for life .
Tack på förhand
Jovisst, men samtidigt så, så annorlunda. Annat glas och vitguldsvisare gör rätt stor skillnad. Men den är också sjukt bra, bara annorlunda.Du har en betydligt billigare olimiterad version med svart tavla och stålvisare i 514 . Den är nog närmast 736an rent estetiskt.
Vafan, vi har ju varit inne på det där; inte lämna de viktigaste pm-trådarna!Team Panerai!
Tack på förhand
Juste... det kuperade glaset glömde jag.Jovisst, men samtidigt så, så annorlunda. Annat glas och vitguldsvisare gör rätt stor skillnad. Men den är också sjukt bra, bara annorlunda.
Precis min känsla också.Juste... det kuperade glaset glömde jag.
Nej tycker själv den är rätt platt faktiskt.. en klocka jag tror jag skulle tröttna på rätt fort
Självklart! Palle lägger du monsieur i tråden?Ciao, råkar det kanske finnas plats åt en bortglömd själ på gtg:n?
Vafan, har du också gått ur gtg-tråden? AmatörerCiao, råkar det kanske finnas plats åt en bortglömd själ på gtg:n?
Mm, hoppas bara det funkar att man dyker upp. Jag lägger alltså till folk som står som deltagare fortfarande trots att de själva gått ur.Självklart! Palle lägger du monsieur i tråden?
Palle, eller annan...lägg gärna till mig i tråden igen...om det är ok...sügen på gtgVafan, vi har ju varit inne på det där; inte lämna de viktigaste pm-trådarna!
Undrar om du dyker upp på nytt om man lägger in dig på nytt.. Provar..
Ja hur fan kan man gå ur partietVafan, har du också gått ur gtg-tråden? Amatörer
Klart det finns!
Done!Palle, eller annan...lägg gärna till mig i tråden igen...om det är ok...sügen på gtg
Tack
Helrätt!
Tack Palle !Mm, hoppas bara det funkar att man dyker upp. Jag lägger alltså till folk som står som deltagare fortfarande trots att de själva gått ur.
@Johan_C , är du med igen nu efter att jag la till dig igen för nån kvart sen?
lämna tillbaka din mammas klocka!What else?
Panerai 632
lämna tillbaka din mammas klocka!