Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp @azcii's 736:a https://klocksnack.se/threads/panerai-radiomir-pam736-limited-edt-300-pieces.87160/Någon som har en Panerai att sälja?
Har dessvärre handleder som en kvinna..
Har dessvärre handleder som en kvinna..
Där någonstans ja. Är minst sagt förtjust i 372:an, men den blir tyvärr för stor. Det ser väl helt okej ut men jag trivs bättre med mindre klockor. En 1392 hade funkat fint!Äsch!. Vad har du, 15-16 cm i handledsmått?
Där någonstans ja. Är minst sagt förtjust i 372:an, men den blir tyvärr för stor. Det ser väl helt okej ut men jag trivs bättre med mindre klockor. En 1392 hade funkat fint!
Självklart. La till dig i generella Panerai-gtg-tråden. Om du kan föreslaget datum, bekräfta det där så kastar @micke_s in dig tråden just för denna gtg.Får även rookies vara med på GTG? Vore kul nu när man har sin första panna och fått febern
Vad är du ute efter då? 44mm Rad/Luminor?Har dessvärre handleder som en kvinna..
Done!Självklart. La till dig i generella Panerai-gtg-tråden. Om du kan föreslaget datum, bekräfta det där så kastar @micke_s in dig tråden just för denna gtg.
Jag köper, säljer du?... och en snabb photoshop på vad jag menar
EDIT 2: Eftersom vi är på sida 779 passar jag på att posta min egen bild från SIHH.. Denna på ett svart RubberB.. Mumma !
Enda infon jag fick var att den kommer senare i år och att den inte kommer vara limiterad. Så ingen stressGillar verkligen den också och ser fram mot lansering. Har förstått att den kommer i höst möjligen. Har du någon mer information om kommande tillgänglighet, urverk och annat?
Haha I wishJag köper, säljer du?
Fin moddad grön 590 det där... och en snabb photoshop på vad jag menar
Betyder det att du är sugen på en GTG?Jag verkar ha gått ur gamla panerai gruppen
Betyder det att du är sugen på en GTG?
HahaFin moddad grön 590 det där
Faaan vad snygg... Om du känner dig minsta trött på den nån gång har jag en väldigt öppen inkorg...Nyförvärvet dag 2. Känns kanon som komplement; kan ju inte slita på Bronzon för mycket .
Sätter upp dig på plats nr 2 i könFaaan vad snygg... Om du känner dig minsta trött på den nån gång har jag en väldigt öppen inkorg...
Tror endast Radiomir finns med SLC om det är det du tänkte på, med tanke på timelinen. Kan ha fel dock.Frågan har säkert behandlats tidigare men.... finns det någon 1950 med Ubåtstavla?
FixatFår inga pm...ser ingen tråd...
Tror endast Radiomir finns med SLC om det är det du tänkte på, med tanke på timelinen. Kan ha fel dock.
https://watchengines.files.wordpress.com/2017/03/170613-panerai-timeline.jpg
Det närmaste du kommer är 44mm Bettarini med SLC. En drös likadana Special Editions (bl.a. @mårt har en) finns kopplade till diverse boutiquer, tex PAM464 (Las Vegas) osv.Frågan har säkert behandlats tidigare men.... finns det någon 1950 med Ubåtstavla?
Ah, trodde det var denna du syftade på.Tänker på den ubåt som finns på boutique modellerna...?